May 16, 2012

date..election


bulan june?
bulan september?
bulan januari?
bulan march?

macam mana peramal2 politik semua...........

4 comments:

muroza said...

aku ramal bulan 3 tahun depan, bulan terakhir penggal pemerentahan.

eh, yop..keje mana skang? sapurakencahana ke?

Anonymous said...

ispoks xpsystobila BEnd rasa dah siap sedia utk menang dgn kerjasama SPR/JPN dia akan buat. negara kafir mundur kat Afrika pun akan bagi tahu awal bila election.

tak pernah dlm sejarah kerajaan hebat memerintah selamanya, tunggulah kejatuhan yang akan menjelma suatu hari nanti!

Anonymous said...

tak perlu buat election, membazir duit rakyat. bagi kerajaan 1Malaysia yang mesra rakyat perintah selama-lamanya.

mana ada pemimpin yang bersih nak ganti mereka - semuanya kaki seks!

besi said...

Muroza.. Amara investment
Anon1 amalan biasa kat malaysia.
Anon 2.. Mencari permata dlm timbunan pasir.. Insyallah ada tu