March 31, 2010

Evolusi KL Drift


dari segi pengarahan shamsul semakin matang..(lakonan..heheeh kena tingkatkan lagi)
kata orang ada cerita kali ini. tak la asyik drift kete
tanpa tujuan........je.

cerita yang menarik utk ditonton.........
dari segi lakonan watak samzay(tul kena nama dia)
mmg mantap sekali......watak dia yg menghangatkan cerita
ini...superb...

awek awan dania...? scha hmmmmmm tipcal la awek kasar...
tapi ....jiwang sampai nangis dibuat shamsul... mmg kelakar gila
tgk scha jiwang........heheheheheh

dialog utk pelakon2 watak baik amat mngecawakan
tapi dialog2 watak jahat amat segar dan kena pada tempatnya

yang lain2 semuanya boleh la ............
kesimpulannya cerita ini amat menarik utk ditonton. ........
shamsul...mmg ada bakat utk menjadi pengarah tersohor nanti...

p/s: samzay kalau tak dpt award pelakon pembantu
terbaik ..tak tau la...mmg gempak gila lakonan dia.

12 comments:

Cikgu ILi said...

Perghhhh Adnan Sempit tu makin naik la dia sekarang....

Yob, ko jangan berdrift pulak ye..

Ko pegi tak Lee kawin nanti?

Nazatul shima said...

aie besi..shima gile suke kat sam!!!hhihi..:)

besi said...

ily...kahwin lee.. pegi


shima.... minat orgnya ke minat lakonannya? hehehehe

kuntumz said...

ko tgk wyg ngan sapa yob??
amboi2...jadik pengkritik plak yerk...tpi yg pntg aku suka scha...hihihihi

Vee Violet ~vLockheart~ said...

Hi Besi,

Samzay ke Shaheizy Sam eh? Vee confuse sikit hehehe...
Tapi hero Adnan sempit tu berlakon memang best...
Vee admire bakat die... :)

miEz haNeM said...

da tgk da..
tapi tak best la..
jiwang!

eddie dewanaga said...

dah tengok ke bro cerita tu...??
gua baru tgk Adnan Sempit, versi pirate, mamat tu memang versatile...

besi said...

jia.....tgk sorang2 pun boleh..tak salahnya...nak berkepit je ....hehehe


vee... nama dia tu yg tak tau nak tulis tu...gempak lakonan dia dlm kl drift ni...

cik gula2... mmg la part jiwang tue hambar sikit..tgk part samseng la baru best...

bro... mamat sempit tu.. dlm kl drift jadi pailang besar...ganas
mcm naga

IT'S Me N.a.N.a said...

samzy best kan dier berlakon..nasib baik kl drift kali nie semakin ok. ceriter pun dah ader jalan yg sekata..best2..

besi said...

nana.. mmg ada cerita kali ni...not badla

Yern Ain said...

shaheizy sam la incik besi. ;p

besi said...

yern ain... kurang pengetahuan ttg namanya...tq kerna betulkan