March 30, 2010

semula


sempena pesta buku kl yg lepas...aku berjaya
juga mendapat buku karya dato SN yg ke 10..
buku yg mengangkat nama beliau dlm arena penulisan
dalam negara kita......hari hari terakhir seorang seniman tajuknya.

amat menarik utk dibaca.....malas nak ulas ttg apa kisah buku ini,
sbb kalau nak tahu kena baca sendiri....

perkara yg menarik perhatian apabila penulis mengambarkan
tempat atau lokasi kisah dlm cerita ini dengan tidak secara terus.
begitu juga dengan latar waktu dan tahunnya. semuanya kabur dengan petunjuk2
yg tertentu....memang dengan caranya yg tersendiri.la kata org...

sebenarnya buku ini telah ditulis hampir 30 tahun dahulu.......lama dah
sekarang ni baru aku dpt baca.....kiranya tertinggal keretapi sikit..
Puas hati aku...................sbb dah dpt baca.

7 comments:

Cikgu ILi said...

Yob,
Better late than never...
Tak sangka aku....ko minat buku-buku camtu.

besi said...

ili... ko nie semuanya tak sangka
heheheh

misz benida said...

oi...long time no komen2..haha
aku nk g gak pesta buku kat KL tu..g dgn bus u,slagi xde nma aku..lmbt bgi nma..huhuhuhu

Vee Violet ~vLockheart~ said...

Lamanya Besi tak ber'blog'ging...
=)
Besi, takpe walaupun lambat, Besi tetap dapat and sempat baca kan... :)

kuntumz said...

welcome back mr yob...
konfem tgn ko tu tergedik2 nk mengupdate blog kan setlh sekian lama tak update....
bagus, yob sahut seruan kerajaan-budaya membaca amalan mulia

eddie dewanaga said...

teruskan membaca!

besi said...

misz benida... bagus2. bersemangat tu elok..

vee.... ok tq ya...sbb support

jia.... pandai la ko..heheheh

bro... mlm minggu kita kena menang