November 30, 2010

penghujung


sudah hampir masuk bulan dec 2010
maknanya 2010 semakin berahkir....
2011 menjelang tiba..........

termenung kejap.......apa yg aku wat 2010


tapi 2011 aku akan pindah umah...
office pun kan berubah lokasi
walaupun keje company yg sama..
area PJ........................
itu yg akan berlaku awal tahun 2011 nanti......

cepatnya masa sekarang ni....

5 comments:

kuntumz said...

yop..aah skrg nii mmg ms tu cepat jer berlalu...aku tgk anak ku dah beso....tpi sakit bersalin terasa2 lagi.
yop, ko pindah mana??off baru nti kat mana??dah keje area pj syoklah sbb pj tak serabut mcm kat kl

Anonymous said...

diantara tanda akhir zaman ialah, kita akan rasa masa tu berlalu dgn cepat. umur kita makin lama makin senja.

besi said...

jia... dok tak pj pun. jam juga federal higway...

anon.. betul tu..setuju

DrSam said...

ikhtiar dan cuba beriktizam...hari ini lebih baik dari semalam...

¤(`×[¤_MyA_¤]×´)¤ said...

cepat kan mase berlalu?? and tanpa kite sedar gak kite dah semakin tua actually...dah bersediakah kite untuk menghadapi tahun akan datang?? dah bersediakah kita untuk menempuh cabaran akan datang?? and yang paling penting...dah bersediakah kita untuk menghadap ujian dari Allah SWT yang lebih berat..