September 7, 2010

salam aidilfitri



bulan ramadhan semakin meninggalkan kita
bulan syawal semakin terasa
sempena bulan baik dan hari yg baik ini
saya ingin mengucapkan selamat hari raya
maaf zahir dan batin jika ada tersilap kata didalam
masa kita berblog ini.....
ahkir kata semoga kita semua mendapat rahmat darinya
Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnn

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

p/s; mlm raya baru leh balik kampung...

11 comments:

kuntumz said...

yop, mn der blog aku canggih sgt...boleh tu...cuba ko tekan refresh byk2 kali....

yop, selamat hari raya & maaf zahir n batin yerk...
berhati2 di jalan raya dan kontrol mkn...

Anonymous said...

Diharapkan Ramadhan kali ni lebih baik drpd tahun2 sebelumnya. Tidak ada ertinya Eidul Fitri, kalau Ramadhan kita setakat lapar & dahaga?

Semoga Allah merahmati kita dan mengampunkan dosa2 kita, dan bermulanya pagi raya - kita menjadi insan yang bertakwa. Amin

Besi - Selamat Menyambut Aidil Fitri, Maaf Zahir & Batin.

Raya 1 hari je, jangan sampai sebulan? Puasa 6 Syawal jangan lupa. Balik kampung jangan lupa sampaikan salam Reformasi & Perjuangan Islam kepada geng-geng saluran 1&2.

Cikgu ILi said...

Yon,
Salam Lebaran.
0-0 tau.

besi said...

jia.. sama la kita 0-0 ya

anon.. selamat hari raya juga..
musim2 raya tak de masa nk sembang2 politik ni


ily.. sama la kita 0-0 ya

Anonymous said...

musim rayalah elok sembang politik, brainwash sikit dgn maklumat media baru kat orang kampung.

orang kat kampung kasihan, maklumat yang betul tak dapat, yang ada - utusan meloya & tv3suku.

vidadarisakura said...

selamat hari raya..

besi said...

anon... iyo la tu..

vivi comel k..0-0 ya

DrSam said...

Salam lebaran salam kemaafan. semoga berhagia di Hari yang mulia itu bersama insan tersayang.

eddie dewanaga said...

abang besi,

selamat beraya seadanya bro... maaf zahir batin.

Anonymous said...

besi - takan raya lagi, dah 4 syawal?

besi said...

dr sam.. tq.. 0-0 k

bro.. sama la kita 0-0 k

anon.. monday baru keje.. raya sebulan