May 5, 2010

nuke reactor



dengar cerita menjelang 2021 malaysia
akan mempunyai reaktor nuklear sebagai
salah satu sumber tenaga....

wah dahsyat tue.........soalnya
tempat atau kawasan mana yang
akan terpilih utk ditempatkan reaktor
tersebut........rasanya banyak masalah
nanti tue.................

malaysia sekarang sumber tenaga kebanyakkanya
dijanakan oleh air...melalui empangan2 yg dibina utk
menghasilkan tenaga elektrik....selain dari arang batu
dan gas diesel......soalnya perlu ke tenaga nuklear ini?
adakah empangan kita dah kurang air ke?
harap2nya tiada la maslah yg akan muncul nanti..
jgn main2 ngan nuklear ni.......bahaya oooooooooooi

5 comments:

kuntumz said...

ms ni umo aku 40thn...
mn ko tau citer ni yop??

Cikgu ILi said...

Eiiii jangan la dekat tempat tu dengan rumah aku...gerun..

LotsOfLove-Pearls said...

nak cari tempat tu satu hal jugak..

Mmm..

maybe leh fikirkan idea lain..
hehehe..

besi said...

jia... baca paper la... nie tgk internet main FB je..

ily... tempat diorang tak cakap lagi

lol.. tak tau la camne nak set benda ni

Rid said...

apa manfaat kepada rakyat? macam projek2 mega sebelum ini, rakyat dapat apa? kalau setakat slogan malaysia boleh!!!!!!!!