May 6, 2010

phone........?


dunia hari ini...ialah dunia maklumat dan
komunikasi.... payah la jumpa orang yang tak ada
handphone.... confirm la mmg payah.
maknanya handphone sudah menjadi sebahagian
hidup kita semua....

seseorang akan mengelabah jika handphonenya
tertinggal dirumah jika ia keluar ke tempat keje atau
kemana-mana...dan begitu juga sebaliknya....
umpamanya jika tiada handphone ditangan umpama
tidak lengkap seseorang itu.......

apa kata hari ini....kita cuba tutup handphone kita
seminggu dan cuba hidup tanpa handphone
boleh ke tidak.....?
cuba la........hehehheheheh
confirm ramai yg takleh....................

p/s; handphone gua tu usia dah hampir
5 tahun...masih elok bateri pun tak penah tukar
sbb gua suka tutup handphone heheheheh

7 comments:

kuntumz said...

oo hp adalah bnda yg sgt2 pntg...mmg ssh klo tak der hp..yg pntg jgn ada hp jer tpi kredit nya semedang jer tak der....
yop, asai ko selalu off hp??tak nk diganggu ker??

besi said...

jia.. sbb ada 2 phone.. satu off satu on la... hehehehe

♥ Vee Violet ♥ said...

oh tidaakkk...
hp penting sebab banyak call penting hari2 ... hehehe...

Rid said...

kita bil talipon 50.00 sebulan tak ada hal, tapi berapakah derma atau sedekah kita tiap bulan?

besi said...

vee... faham.. mesti vee takleh tinggal phonenya

rid... baik syeikh

Cikgu ILi said...

Yob...
Phone tu napa ko selalu tutup?
Nanti camne awek nak call?
Ke ko single Yob?

besi said...

ily... kan aku kata ada 2 phone..
guna satu dah la...