February 22, 2010

hadiah

isnin........hmmm
oleh kerana lama bercuti
nak keje pun ada la rasa malas2 sikit..
tapi ..bila sampai opis...tgk kat atas meja ada
bungkusan....hadiah....?
ic....rupa-rupanya cik vee yg comel telah
mengposkan  hadiah tersebut.....hmm
vee tq very much.... baik la vee... ni.

hadiah yg begitu bermakna.....
dan lebih bermakna sbb menang
last week... dan meninggalkan
pasukan yg mengejarnya dgn menjadi
4 point....heheheh...vee faham la tue
sbb team dia kalah ....

apa2 pun vee.. terima kasih banyak2
segan pula rasanya sbb vee kena susah2
belikan hadiah nie.....
THANK VEE......

14 comments:

Vee Violet said...

Besi,
sorry tau lambat kasi... =)
Eh eh... vee ni peminat MU yang sporting tau... hihihi

besi said...

vee... segan nak perli team MU kalau vee ada... apa2 pun tq sekali lagi vee

LotsOfLove-Pearls said...

TAHNIAH dapat hadiah..
Hehehe..

besi said...

LOL........tq.. dpt mug chelsea, bestnya

eddie dewanaga said...

nice...

besi said...

bro... gua dgn bangganya guna mug ni... sakit mata penyokong2 team lain kat opis nie...heheheh

Vee Violet said...

hehehe... besi, kite bab2 nak perli2 bola ajelah...
kalau bab2 lain support each other kan?
=)
bukan cakap besi aje... hari tu makan dengan kwn2 perempuan vee - MU vs EVE, selamba je dorang kutuk MU. sorang tu tak sokong memane, sorang lagi chelsea... huhuhu

besi said...

vee.. setuju dengan vee..,
baik la vee ni

Mrs. Zuki said...

Wow....
Vee..dia terharu n hepi sangat tu sampai tulis dalam blog lagik...
:)

besi said...

ily... ko komen ke atau chat ngan vee?
heheheheh konpius kejap

Nazatul shima said...

wah,,,dapat adiah...chelsea!:)

vidadarisakura said...

wahh.dapat hadiah.hee

IT'S Me N.a.N.a said...

nak jugak!!! bulih x??

besi said...

shima... blog ko tak leh nak buka la... canggih sgt kot?


vivi comel...hehehehe


nana... nak hadiah ..kena jwb soalan dulu,..