February 10, 2010

kemelut berahkir

maaf hari ini citer politik lagi...

Petikan dari sidang media Dato seri Nizar Jamaludin di Ipoh
Mengenai kemungkinan beliau membuat rayuan ‘review’ terhadap penghakiman tersebut, Nizar menegaskan beliau tidak berminat dan tidak mahu membuang masa kerana urusannya sangat rumit.
Nizar memberi jaminan bahawa Pakatan Rakyat akan bertindak sebagai pembangkang yang kuat dan sihat serta berkesan dalam Dewan Undangan Negeri Perak dan dalam masa yang sama akan meneruskan kerja-kerja sebagai wakil rakyat yang prihatin terhadap masalah rakyat.
 
 Allahammdulillah maknanya semua masalah dinegeri ku sudah berakhir
kedua dua pihak sudah bersedia untuk memberi perkhidmatan yg terbaik
utk rakyat negeri Perak...dgn kapasiti masing2..itulah yg sebaik baiknya..
berlapang dada dengan segala masalah dan dugaan menjadikan seseorang itu
pemimpin yg sejati....
 
kepada Dato seri Dr Zamberi jalankan amanah dengan sebaik baiknya
tiada yg lebih penting selain rakyat di negeri kita... selamat maju jaya...

8 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

besi,
kemelut berakhir.
harap pimpinan akan kukuh.

kepada pemimpin, harap jalankan tugas sebaiknya.

besi said...

LOL... kukuh? tak jugak..sbb kena jaga 3 katak emas dgn elok2..
harap2 nya katak2 emas betiga tak buat onar lagi la

eddie dewanaga said...

gua tak sangsi dgn dr. zambry kerana dia juga anggota kerahan...

apa yg gua tahu, beliau berpangkat jeneral satu bintang dlm rejimen wataniah. jadi disiplin dan menjunjung amanah tak menjadi masalah buat beliau.

beliau juga penah dapat 'komander kehormat' dari tldm.

besi said...

bro... gua sebenarnya risau dgn 3 katak emas tu.. itu je

vidadarisakura said...

puas hati la ni suda?

Nazatul shima said...

hehe..besi pon terase ey kemelut kat perak.mmg kuat politik nih..hehe..:D

Vee Violet said...

pemimpin kena pikul tanggungjawab dengan sebaiknya - rakyat harus didahulukan, itulah kewajipan seorang pemimpin ...

besi said...

vivi comel.....puas ati dah

shima... sbb negeri aku sbb tue menyibukkan diri sikit... tak kuat mana pun

vee... hmmm betul tu... setuju sgt dgn pandangan vee..