June 2, 2010

baik baik sahaja



semoga hari ini baik baik sahaja hendaknya
kepada sukarelawan2 malaysia yg ditahan
di israel..harapnya2 dpt dilepaskan dengan
segera.....

dunia sudah menunjukkan belang
mereka...... jika, seorang rakyat barat mati ditembak
maka gempak gempitalah...bahawa pengganas
telah membunuh rakyat mereka. kita mesti mengutuknya
tapi bila tentera israel membunuh 19 0rg maka
itu mempertahankan diri, katanya...walaupun dlm kapal tu
satu senjata api pun tak de...inilah keadilan sejagat
namanya........serius ini akan berterusan, percaya la..

yg kita kat negara ni pula...agak2 la..sudah2 la guna khidmat apco
tu...yg sudah sudah la....banyak company lain lagi...

YANG BAIK BAIK SAHAJA.......hendaknya

8 comments:

IT'S Me N.a.N.a said...

Nana doakan semoga semua rakyat malaysia dan rakyat negara islam yang lain selamat dari semua bencana. Bukan nk back-up org islam jer.Wlupun kita tahu tak semua org kafir tue jahat. Tp, yang pasti nya pada zaman sekarang nie org islam dah ramai yang tak bersatu padu. Kekejaman semakin berleluasa sekarang..Semoga malaysia yang dikatakan negara islam nie akan terbentuk seperti yang diperkatakan..

**besi..nana pun x lar baik sgt. tutup aurat pun x..tp, bila benda2 mcm nie jd buat nana rase mcm sedih sgt. Kdg2 tue emo sgt. lagi2 kes kapal tue..hurmm...semoga mereka terselamat kan?amin...

besi said...

nana... ini semua atas nama kemanusian.. mana leh serang kapal yg hantar bekalan makanan dan peralatan hidup...

nana..kita mmg patut rasa sedih...

LotsOfLove-Pearls said...

besi,
saya juga doakan yang baik2 saja.

macam2 yg berlaku sekarang ni.
kita hanya mampu mengharapkan / mendoakan yg terbaik untuk kita, negara kita.

happy day, besi!

besi said...

LOL...harap2nya semuanya yg baik baik sahaja hendaknya

kuntumz said...

marilah kita sama2 mendoakan moga semua sukarelawan yg sdg ditawan selamat dan baik2 sahaja..
sesungguhnya allah akan berpihak pada pihak yg benar....amin...

besi said...

JIa... tau lak ko pasal kes ni..selalunya tak baca paper
bagus.........

semoga semuanya selamat

kuntumz said...

emm yg ni aku tau lah sbb suma paper kuar citer ni....
alah yob, ko jgn lah memperkecil2kan aku...sob sob sob

besi said...

jia.. ala sedih2 lak..cool k