June 18, 2010

jumaat yg redup



selamat hari jumaat...
wah dah hujung minggu...
selamat bercuti semua..
minggu ni tak kemana2 pun...
kita tengok bola sahaja... tak de xtvt lain dah..

undian diblog aku... nampaknya ramai yg
meramalkan brazil akan menang world cup
tahun ini.... apa2 pun seperti biasa bola itu bulat
heheheheh...


p/s: setakat hari ni belum penah pegi tgk bola
kat kedai lagi.. mesti tgk kat umah.. hari minggu ni
tengok la camno ..kalau nak cari angin leh kot tgk
kat luar...

8 comments:

Miss Izah Mohamed said...

SAME JUGAK.. TGK KT UMAH JE HEHE

besi said...

miss izah... tu la... nak cuba tgk kat luar lak minggu ni..cuba sesekali je

♥ Vee Violet ♥ said...

tengok kat rumah lebih tenang...
and leh buat ape yang nak buat...
ambil air dekat dapur, ambil makan dekat dapur...
etc...
hihihi
dekat luar meriah...
^^

kuntumz said...

yop, klo bola tu petak cam ner yerk...hihihiih..
tgk kat kdai tak bes, sbb tak leh baring dan golek2...hehhehehhe

kuntumz said...

yop, klo bola tu petak cam ner yerk...hihihiih..
tgk kat kdai tak bes, sbb tak leh baring dan golek2...hehhehehhe

Anonymous said...

england menang berapa kosong? selamat berjuang!

Cikgu ILi said...

Yob..pegi la dating.

besi said...

vee.. kena cuba gak tgk kat luar

jia.. kalau petak org tak panggil bola sepak.... golek2 dan baring2 betul tu.. tapi rasanya nk cuba tgk kat kedai.. sekali minggu ni

anon... fan england tak penah risau prestasi team england.. tunggu..

ily.. lari tajuk la.. heheheh