September 11, 2009

11 september

pada tahun 2001 yg lepas........
bila momokan ini akan abis....
dah lama dah nie.........

9 comments:

eiza in the house.. said...

besi bukan ke sejarah Amerika yg kene langgar menara tinggi diakan ngan kapal terbang..

besi said...

ya...betul tu...
tapi label dah tuduhan kat agama kita masih tak abis2 lagi..

eddie dewanaga said...

satu agenda busuk rejim zionis laknatullah untuk melaga-lagakan dunia muslim (yg rata-ratanya negara baru membangun) dengan kuasa barat...

besi said...

bro...entah la...skrg nie byk sgt belitnya...

sis_nita said...
This comment has been removed by the author.
sis_nita said...

11 september ni kan..

aku masih ingat lagi..

waktu tu pregnantkan sara..

khusyuk menengok berita ni kat tebisen sampai tak tersedar nurse panggil beberpa kali tuk wat check-up..

huhu!

vidadarisakura said...

setiap tahun pun mesti kecoh ni barang.

besi said...

semoga semuanya aman

IT'S Me N.a.N.a said...

hurmm..semoga semua nya akan aman..
=)