September 28, 2009

mentera beradu

Biasa la chelsea kalah.... apa sebelum nie chelsea tak penah kalah ke? tak de hal la.......... bagi la peluang utk chelsea mengalahkan diri mereka sendiri terlebih dahulu....baru leh pegi jauh... tak percaya tunggu selepas ini... para penyokong2 Mkayu... or liverpool....jgn la bangga sangat hehehehehehhe....bila lagi nak tgk kalah, chelsea.......kali nie je...la petr cech....jangan risau kami tak salahkan kamo...... jgn risau.....k BILA LAGI NAK KENA HINA KALAU BUKAN SEKARANG p/s:Piala malaysia dah start pada hari sabtu lepas.... jgn lupa menjenguk jengukkan diri anda ke stadium yg terdekat.. sape lagi nak sokong kalau buka kita

10 comments:

sis_nita said...

ahaksz..

sebagai BUKAN peminat chelsea, idak lerr aku nak kutuk2 dan hina2..

tak baik wooo.. rayerrr..

yang penting..

SELANGOR tetap di hatiku..

mcm maskot DIGI..

hehehe!

besi said...

sis_nita....ada peluang kutuk boleh je...tak jadi hal...

selamat berjaya wat team selangor ya....tahun nie rasanya piala Malaysia singgah kat ipoh

LotsOfLove-Pearls said...

Hye Besi,
LOL dapat update tentang bola2 ni dari besi jak..

hehe..
thanks okey..

LOL pernah menyaksikan perlawanan bola kat Stadium Shah Alam dulu time Singapore Lawan Malaysia.. Kalau tak silap. Hehe..

besi said...

LOL...ala saje2 je..cite pasal bola nie...itulah hiburan yg ada..

eddie dewanaga said...

arrgghhh...!

semua plan jadi tonggang terbalik, gara2 Rodelga tergolek depan pintu gol abang Cech.

it's okay... it takes a real men to get broken, beat and scarred once a while.

besi said...

bro..kena cool je...
tul ke next weeks lwn ngan liverpool?

yoro okino said...

n3 nak sedap kn ati nie..
lalallalala

besi said...

yoro...ok la tu

IT'S Me N.a.N.a said...

nasib baik maki dlm nie. Kalau maki depan2 mcm mana lar kan?hihiee..besi nie mmg 'hantu' bola..

besi said...

nana...kat opis nie kena maki
depan la...nasib la sbb kalah...
tak pe...para penyokong bola semuanya kena bersabar itu je....

tunggu la kalau diorang kalah lak...tahan la telinga tue...

apa2 pun bola je...no heart feeling la..