September 25, 2009

kayangan

cantik pokok kat atas tue... macam dlm alam kayangan je... unik pokok nie...khabarnya hanya tumbuh dinegara africa...kalau tak silap madagscar.....bila la leh pegi tgk life nie... inilah keindahan alam ciptaan tuhan... selamat hari jumaat semua hari ini jumaat pertama dalam bulan syawal.....

9 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Besi,
memang chanteQ dan uniQue..

nak nengok life mcm tak berani nak kata tapi xde yg mustahil kan..?

Kot, kot satu hari nanti..

Happy weekend

besi said...

LOL...happy weekend...

sis_nita said...

yerlaaaa..

baru pertama kali nampak ni.. lain mcm laks bentuknyerr..

ALLAH maha Pencipta..

besi said...

sis_nita..subhanallah...

eddie dewanaga said...

satu pemandangan indah...
Allah Maha Agung!


malam ni kita tengok Zhirkov dgn 2 org Cole (Ashley Cole dan Joe Cole) pijak Wigan... hehehe!

DrSam said...

tanda kebesaran Allah s.w.t. Sekali tengok macam pokok zaman dinosor pun ada.

besi said...

bro...harap2 chelsea akan menang lagi mlm ini...


dr sam...ya la macam pokok2 purbakala je

IT'S Me N.a.N.a said...

Subahanallah..
unik nya..1st time tgk...waahhh....

besi said...

nana...mmg unik...sbb tue teringgin nak tgk life punya...