December 22, 2009

dah musim ....kahwin

selamat pengantin baru buat shaiful dan pasanganya erni... mmg betul macam raja sehari serba kuning.... semoga berbahagia sehingga ahkir hayat hendaknya...

10 comments:

mAxx said...

lu dah kawin ke lom bro

besi said...

gua..? belum lagi

IT'S Me N.a.N.a said...

amboi pengantin lelaki..mcm alpor jer tue..hihiekk..besi ader email x?

eddie dewanaga said...

semoga abadi, insyaallah...

besi said...

nana....ada, email ofis..
mirwan@kenanga.com.my

bro...amin........

hisham said...

bro..asik post en3 kawin je ni..hehe..aku nk amin berkat lah bro..

Vee Violet said...

wwaaahhh.... kuning diraja gitu...
=)
besi boleh tgk ke video yg vee upload?

besi said...

bro...bukan apa, ada kwn2 yg tak dpt pegi kenduri, so diorang tgk kat blog la....


vee...macam biasa kat opis tak leh tgk. kena tgk kat tempat lain..

Yern Ain said...

memang memang sangat2 raja sehari!
kuning habes!

happy holiday encik besi!

besi said...

yern ain...happy holiday ..