December 8, 2009

selamat pengantin baru

hujung minggu kawan sekolah telah selamat diijab kabulkan tahniah kepada pengantin baru kedua dua pasangan adalah kawan masa sekolah aku ada tanya...bila korang bercinta sbb masa sekolah dulu tak de pun,,, rupa-rupanya mereka berkawan semasa selepas sekolah........ selamat pengantin baru kepada mohd al amin dan zalifah

13 comments:

DrSam said...

Selamat pengantin baru kepada pasangan yang bahagia itu. Musim-musim hujan ni memang waktu paling sesuai majlis kahwin. Dingin dan sejuk gitu :)

besi said...

dr sam...hehehehe mmg musim mengawan cuti2 sekolah nie heheheheh

afsal_8281 said...

besi bila lagi??
wah soklan cepumas tuh

selamat pengantin baru gak tuk kawan besi tu ye
moga kekal ke akhir hayat

LotsOfLove-Pearls said...

besi,
selamat juga kepada mempelai..
semoga bahagia berpanjangan..

besi said...

sal....soalan tue nanti2 la jawab
ehehheheheh

LOL....bila lagi? hehehehhe

eddie dewanaga said...

bila kawan-kawan dah berkompang kenduri-kendara dan berkampung berumahtangga, kita tumpang gembira...

besi said...

bro....kompang bertalu menyambut pengantin baru....

eiza in the house.. said...

Selamat pengantin baru besi..ehh..salah ekk...
selamat pengantin baru kwn besi tu..
nanti jemput eh makan nasi minyak tu..:)

besi said...

eiza....selamat semuanya

Hisham said...

bro...lu x wat silat pulut ke...hehe

besi said...

bro...makan cendol pulut ada la
hehehee

IT'S Me N.a.N.a said...

EYH..INGATKAN BESI YANG KAWEN..hihie..selamat pengantin baru yer kwn besi nie..

besi said...

nana...hehehehe