December 6, 2009

mimpi

mimpi ini orang kata mainan tido... ada org mimpi yg elok2 sahaja dan mengharapkan mimpi itu betul begitu juga, ada org bermimpi buruk dan berharap mimpi itu tidak berlaku kepadanya... tapi kadang2 mimpi yg buruk itu telah menjadi realiti....dan kita sebagai manusia kena redho dan tabah... last week aku mimpi chelsea kalah 2-1 ngan MC.... malang sungguh sebab mimpi aku jadi kenyataan semalam,,,,,,,,,,, P/s: walaupun tewas chelsea tetap lead BPL....biarla MKAYU menang 10-0 pun tak leh potong lagi apa

9 comments:

Hisham said...

hehehehe,,,aku mimpi arsenal juara thn nie...hehehe

eddie dewanaga said...

that's the spirit, bro...!!
Chelsea for life.

besi said...

bro hisham....aku yg leh kata gud luck je...

bro eddie.....kalah ke menang asam garam...tak de hal la.....chelsea3

Miss Izah Mohamed said...

ala, sampai mimpi2 tu..
hehe sbb tpk sgt kot.. or obses?? :D

misz benida said...

aku nk mimpi man u mng brturut2..
haha...

besi said...

miss izah....hehehehe entah la. dah mimpi nak wat camno

mis benida...iyo la peminat mkayu rupanya

Vee Violet said...

hihihi.... besi ni kan... aje je... mkayu... ouch!!!
=p`

IT'S Me N.a.N.a said...

betul besi. Kiter perlu redha apa sahaja yg terjadi pada diri kita. Kerana dari keredhaan kiter akan dpertemukan dengan keinsafan dan kesabarn..

besi said...

vee... ala vee peminat MU yg paling sempoi....dan cute...cool la


nana...mmg nana seorang yg sempoi..betul kadang2 menerima keadaan dpt menimbulkan kekuatan kendiri...