December 29, 2009

minggu

minggu ini adalah minggu terakhir untuk tahun 2009.... walaupun kau yg terakhir' tapi harap2nya kau akan menjadi minggu yg terbaik untuk tahun ini.......... dunia umpama neraka hidup ibarat layang layang(dunhill) peluk abang lama-lama malam minggu lagi lama(pall mall, rokok bro eddie)hehehehehe tak tau nak coret apa ya ya ya ya chelsea menang tipis... peduli apa janji menang ehheheheheheh semalam buat facebook add la...baru2 mungkin tak biasa sangat nak sesuaikan....poning kepala den

5 comments:

miEz haNeM said...

selamat bErFACEbUK!

HEPI NUYER!

misz benida said...

mmbr2 duk suh gak wak mukabuku tu..tpi cm mls la..jiwa bblog aku kental..haha...smga thun bru mndtgkan keinsafan yg bmkna bgi kita2 umat islam...aminnn..

besi said...

cik gula2........selamat


misz benida....rasanya blog nie macam kurang terikat...kat fb adoi
pening kepala...senang lagi main blog.....teruskan jiwa kental tue
selamat tahun baru utk awk
juga

Vee Violet said...

hello besi...
waahhh dah ada facebook...
nanti besi add vee ok?
Juliana Md Saman
tahun baru dah dekat.
ape azam tahun baru?
=)

besi said...

vee....azam? kena tunggu betul2 tahun baru leh wat azam, ada malu nak sebut je