July 21, 2010

biarkan


dia bukan ahli politik....
dia buka ahli mana2 parti...
adalah tidak bijak jika menyerangnya
dia tokoh yang amat dihormati dinegerinya

jangan........
kurang sopan dilihat org jika
berkonfrontasi denganya

jangan.....
kurang manis masyarakat melihatnya..

biarkan dia berbicara...
biarkan dia menyuarkan isi hatinya
biarkan....biarkan sahaja..

ingat ...dia bukan ahli politik...

pokok sena dan kubang kerian
jangan.......kurang molek dilihat
orang..........

9 comments:

miEz haNeM said...

mendalam nie bro!

Anonymous said...

Biarkan, mereka dah terdesak, sebab zaman kejatuhan hampir tiba!

Biarkan, bila dah lemah baru nak ajak muzakarah, untuk kepentingan ummah?

Biarkan, negeri kat pantai timur itu, siapa yang memerintah, komunis ke? Selama 20 tahun dibelasah habis-habisan!

Biarkan, selama ini ikut ke al-Quran & as-Sunnah dalam politik, sosial & ekonomi?

Biarkan, Allah pasti akan bagi kemenangan kepada mereka2 yang ikhlas dalam perjuangan.

kuntumz said...

yop, biarkan dia dgn labu2nya.....hehhehee

besi said...

cik gula2... mana ada dlamnya...

anon...hmmm setuju dgn pendapat saudara... tapi pokok sena ngan kubang kerian muda lagi.. lebih molek yg tua membuat ulasan...
kan banyak yg senior lagi....

jia.. apa labu2? eheheheh

misz benida said...

die hnyalah seorang mnusia biasa.

besi said...

misz benida... manusia biasa je.. biarkan dia,...

Anonymous said...

Besi - Pokok Sena & Kubang Kerian adalah Naib Presiden dan bekas Ketua Pemuda, jadi memang layaklah mereka bersuara.

Dalam siasah, pemimpin muda mestilah berani dan aggresive dalam perjuangan.

Besi - Lawan Tetap Lawan !

besi said...

anon... mmg la org muda lwn tetap lawan... tapi lawannya kali ni bukan org politik... patutnya lawan dgn naib presiden parti lagi satu la...

sbb tu kata kurang molek

Anonymous said...

Besi - Sebelah sana dari orang No 1 sampai ke bawah semuanya tak cerdik, puak2 ini hanya tahu satu saja - selagi ada kuasa, berapa banyak bole pulun!