July 13, 2010

S.E.M.A.N.G.A.T.



semangat ataupun kuasa dalaman seseorang itu
mempunyai tahap tahap yg tertentu...
kadang2 ianya boleh tinggi dan kadang2 dengan sendirinya
dan  ianya boleh jatuh berderai.......

apabila semangat sudah jatuh... nak naikkan semula
ya Allah ...bukannya senang.......
tetapi kepada yg berjaya tahniah.. kamu memang seorang
yg kuat. Memang betul.. apabila semangat seseorang
itu sudah jatuh... motivasi utk melakukan sesuatu telah
jadi hambar dan tidak bermaya...
so utk mengelakkan semangat itu terus jatuh..
diri sendirilah yg perlu utk memulihkannya......bagaimana?
setiap org punya versi yg tersendiri.....

teringat lagu xpdc semangat yg hilang ...................

p/s: diorang kata kalau semangat dah tak de
pasukan yg kuat pun boleh kalah...contoh england.
masa world cup rooney gemuk main bola tak de semangat

5 comments:

Miss Izah Mohamed said...

kalu jatuh bgn balik...
klu lumpuh pn stil ade kerusi roda utk bgerak..

so, xde reason xleh bgn balik kn.. hehe

Anonymous said...

Iman manusia kadang2 naik kadang2 turun, bergantung pada amalan masing2.

Ikut perintah Allah dan tinggalkan segala laranganNya, InsyaAllah SEMANGAT kita akan ok. Setiap insan akan diuji, bergantung pada iman masing2.

SEMANGAT BESI - nampak macam down je, ada apa2 ke ? - kena tinggal dgn girlfriend ? ekonomi tak stabil ? England gagal di WC 2010?

besi said...

miss izah... mmg kena bangun balik.. heheheeh

anon... tak yah tau la, heheheh

miEz haNeM said...

SEMANGAT PERJUANGAN HARMONI:)

besi said...

cik gula2... itu mmg lagu tu.. hehehe