March 23, 2009

batuk

entah..........tekak terasa gatal
badan suam2 panas....
takkan nak demam kot...
boring la camnie...............
p/s....tgk je la baizura kahar nie cun siot

18 comments:

sis_nita said...

ha'ah.. mmg cun.. nak demam ehh.. p minum ayerr kelapa muda.. wahhh.. memandai jerr akak kanss..

Dato Paduka Masri said...

memang cun... ko rehat la.... aku pun dah batuk seminggu dah... xelok2

besi said...

sis..nita...air kelapa muda? lain petua nie...


dato...tq dato...agaknya mmg sekarang musim org batuk

shi3la said...

hermmm bebawak mkn hubat tau..jgn sampai melarat nanti susah nak baik lakk...

besi said...

shila..mesti la nak baik...tapi ubat tak elok makan selalu...chemical..byk masuk badan boring

LotsOfLove-Pearls said...

yeah cun..
aku pun terasa nak demam..
aihhh..
pening dowh..

besi said...

LOL...pun sama nak demam...hmmm
semoga cepat sembuh

Y E R N ain said...

baizura kahar lggg!!

hidup fazura sharifuddinnnn!!!!

besi said...

yern ain..fazura tue sape?
cun ke?

Y E R N ain said...

ada la iras2 cam aku.
cun sangat.

besi said...

yern ain....iras mcm ko? hmm camne aku tak kenal nie...musykil2.....
kalau iras2 cam ain k la cun la....

a.b geldofg said...

allah nk mguji ksabaran

eliza said...

mari sini aku garukan tekak yg gatal tu...hehehe

besi said...

eliza....jgn garu2 tekak org tak elok..nanti aku lambat baik

eddie dewanaga said...

kalau batuk ni layan madu dan limau kasturi beb...

tapi gua tak nak bermadu, gua dah bilang baizura awal2... kalau dia berdegil, antar gua balik rumah mak abah gua...!!

vidadarisakura said...

baizura tu sangat sweet...


hee


nasib aku sekadar comel jak.
lallala

Y E R N ain said...

vi, ala baizura seet dlm gambar atas tu ja. hahha.

tp memandangkn si besi ni da puji aku, okela. aku pn puji blk baizura.

BAIZURA sweet. *cari font plg kcik*

;p

besi said...

bro eddei...layan ubat batuk doc bagi pun ok...lepas kena mesti lentok 2-3 jam..best apa tido hehehe............aku minat, baizura tue bila berlakon sahaja..jgn risau


vi...ko lain ko mmg comel

yern ain...demam bukan sbb baizura kahar la.....puji la dia ikhlas2 sikit...cian dia..tapi dia mmg cun la