March 30, 2009

sudah bermula

ya.....gendang pertarungan sudah bermula
3 kawasan menjadi medan untuk kedua dua
pihak menunjukkan bahawa merekalah yang menjadi
pembela rakyat...........
sebagai rakyat biasa...kita harapkan semuanya berjalan
dengan lancar...dan sempurna tanpa insiden2 yang
memalukan..................
selamat berjaya kepada kedua dua pihak dan tidak lupa
pada calon2 bebas.........pastikan niat kamu semua untuk
menjadi wakil kepada rakyat dikawasan itu....adalah utk
kepentingan rakyat juga...............
adios good luck......semua

15 comments:

eiza in the house.. said...

tumpang lalu...hehehe

vidadarisakura said...

semoga la kehendaknya.


lalala

eddie dewanaga said...

masa ni lah kita boleh lihat,
yg geli masuk rumah rakyat.. bersila sambil senyum2 kurang ikhlas,
yg mintak lorong berturap tar.. boleh dapat jalanraya besar2,
yg mintak surau dapat masjid...
yg mintak derma, terus dapat dana!

shi3la said...

yg penting kepentingan rakyat jgn diabaikan..br leh dpt sokongan..kalau setakat nak kaye sendiri....hermmmmmm

besi said...

eiza....silakan eiza,,,,hehehehe


vi....lalalala gembiranya

besi said...

bro eddie....kalau tak buat macam tue...macam mana rakyat nak bagi undi ehhehehehhe


shila...setuju ngan pendapat shila
betul tue..kalau nak utk diri sendiri baik tak yah undi

LotsOfLove-Pearls said...

aku mengharapkan segalanya berjalan dengan baik..
hal2 akhir2 ini begitu mengganggu terutama kes Hina sultan hari tue.
tapi kita harus memandang ke depan dan segala cela dulu harus dijadikan sempadan agar tidak berulang lagi..

semoga kepentingan rakyat menjadi teras kepimpinan..

**takut jajahan..
huhu..

besi said...

LOL...pjajahan tak payah dengan senjata skrg nie...pemikiran, ekonomi, sosial dan pelbagaila btk pjajahan skrg nie.........so rakyat malaysia kena peka itu je

Y E R N ain said...

encik besi bila mau jd wakil rakyat?

AFundi besi ke 999. hahaha

besi said...

yern ain....tak minat la..just suka
kepada art of politic....itu je..

manje said...

hari selepas mengundi nati adalah hari menunaikan janji kpd rakyat :)

eliza said...

gudlak utk aku...huhu

besi said...

manje...harap2 diorang tak lupa janji2 yg diorang wat...itu je


eliza...ko sentiasa mendapat gud luck dari aku...

sis_nita said...

bila laa selangor nak dapat wifi cam kat penang..

besi said...

sis_nita...kat selangor pun byk wifi la,,, pegi je kedai2 mamak sekarang nie...banyak yg ada wifi..
heheheh