March 26, 2009

perubahan?

ketua pemuda.............dpt kat naib ketua
ketua puteri................dpt kat naib ketua
ketua wanita...............dpt kat naib ketua
perubahan?
knp masa jadi naib2 ketua hari tue tak leh nak
ubah ke?
sama gak ngan president..........dpt kat timbalan president
tak paham aku apanya perubahan tue?
macam sambungan je..................

23 comments:

sis_nita said...

alaaa.. sonang jerr.. pi mai pi mai.. tang tu gak muka2 yang kita nengok.. takderr muka2 freshhhh.. dah naik lemau..

aperr salahnyerr akak lak jadik ketua wanita.. huhuhu!

sis_nita said...

akak nengok malam tadi KJ punyerr senyuman.. melerettttt jerrr kansss.. tunggu jerr agenda apa yang bakal terjadi...

sis_nita said...

ehh luperr.. ko dah sihat..?

Y E R N ain said...

oh really??

i da x yah bkak news la cm ni.

sharizat mnang?

eddie dewanaga said...

takde apa yg bakal berubah, cuma sempena berhimpun ni, byk media memerhati, mungkin buat tatapan warga jelata, kononnya sesuatu sedang diusaha, agar dua bukit yg belum berwakil itu bisa ditawan, dan mengubat hati rakyat yg rawan...

besi said...

sis..nita...sihat dah...hehehhe akak nak jadi ketua wanita? boleh kita semua sokong heheheh

besi said...

yern ain....berita basi la...semua org dah tau shahrizat menang...

a.b geldofg said...

org tua2 ckp..kalau umur 40 tk brubah2...maka tk brubahlah

besi said...

eddie...2 bukit ngan satu batang lah yg menentukan rakyat terima atau tidak kepimpinan baru parti pemerintah ini.......tunggu dan lihat je

Y E R N ain said...

mana la aku tau dia mnang.

aku teda bulletin utama.

besi said...

ab...takkan nak tunggu 40 tahun kot...la nie pun dah kena berubah...



yern ain...ok..jgn marah2 mlm nie tengok buliten utama k...

LotsOfLove-Pearls said...

kita kena pasrah jer kan??
xleh nak wat per..

besi said...

LOL...semuanya di pengaruhi dunia..heheheheh

eliza said...

sekadar pertukaran jawatan shja..tidak lebih dri itu..kot..hehehe

besi said...

eliza....kalau pertukaran jawatan
tak yah la kecoh2 ckp perubahan...hehehehe

a.b geldofg said...

prubahan pada jentera jntolak duit je......lebarlah sikit poket

dulu ko yg pakai jentolak besar..skrg aku pulak yg pakai jentolak besar....

pi mampuslah dgn yg tak naib2 tu

DrSam said...

kulit aja bertukar, isi masih sama.

namun masih menaruh harapan agar yang diberi amanah dapat memikul amanah dengan ikhlas dan bersungguh-sungguh. Semoga terbuka hati dan mendapat hidayah dariNYA. Itupun jika hati tidak bergelap seperti earth hour semalam :)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

hm...berfikir sejenak

besi said...

bro.ab... ish.. ish kena berbaik sangka....

dr sam... ya la itulah harapan semua rakyat malaysia...lama dah nie 50 tahun lebih dah nie...
harap2 je la kali nie berubah...

sitie... hai lamanya fikir heheheh

vidadarisakura said...

hobi?



hehe

jejaka anggun said...

kalo selagi malaysia tuh BN pegang rasanya xder perubahan apa kot....

ashley said...

Yang berubah, rambut yang hitam jadi putih..
Kulit tegang jadi kendur..


...........
berubah juga kan?

besi said...

ashley...ya la tue hehehehheh

jejaka angun...awat nick name ko pelik je...