March 5, 2009

hiburan...

kenapa sekarang nie banyak sangat
rancangan hiburan........
sikit2 ok la jugak....
ini.... macam2 la....

14 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

apa kena mengena hiburan dengan pisang?

besi said...

lynda....gambar pisang tak de kena mengena ngan tajuk entry...saje je letak....

eiza in the house.. said...

pisang oh pisang..mak eiza suka makan pisang..eiza pun suka makan pisang jugak..:)

besi said...

eiza..heheheh
semua org suka pisang

DrSam said...

memang bersebab. kalau banyak sangat rancangan ilmiah di sogokkan, penonton/rakyat jadi cerdik, ada yang susah hati nanti :)

Roslan said...

Biasa la yop.
kat sintok dulu je kurang hiboran nie.
pokok pisang banyak la.
tapi kadang2 pisang pun boleh di bawak berhibur...hehehehe

besi said...

dr sam...kalau camtue tak leh la


lan...hehehehehheh

eliza said...

tu semua hiburan dunia semata-mata.

IT'S Me N.a.N.a said...

betul..betul..betul..
tp, klu yg bukan hiburan pun ader jgk lar besi..hihiee..

*nak pisang 1 bulih??

manje said...

salam ziarah

yup mmg skrg nih terlalu byk hiburan... mcm2 jenis dan sumbernya...

kalo terlalu byk...

kuranglah pelapis pemikir negara kite
mungkin bertmbh golongan penghibur segera negara ni...

besi said...

eliza...hiburan kena ada tapi tak yah la banyak sgt...


nana...mmg la kena ada tapi berpada pada..ambil la pisang tue..

manja...wah kalau semua mcm manja banyaklah cendiakawan2 akan subur dimalaysia

ashley said...

Meh akak buat cekodok PISANG PISANG tu..

salam kenal..

besi said...

ashley...hai..suka makan pisang rupanya

vidadarisakura said...

hiburan telalu banyak macam pisang goreng..

tapi taim panas..best!sedap!

bila sejuk..orang buang..siapa kisah..


er..ada kena mengena?
lalala