June 24, 2009

kelisa

ikan kelisa.......a.k.a arwana
sejenis ikan yang cantik dan menarik...
harganya boleh mencecah ratusan atau ribuan
ringgit...........kena betul2 minat ikan baru
boleh membelanya....
pic diatas ikan housemate aku....
aku tgk boleh...minat tak de...
heheheheheh
sekarang dah besar.....mmg cantik la...

16 comments:

eiza in the house.. said...

la..igt besi yg bela..:)

abis besi minat ape ekk?..

besi said...

eiza..besi minat tgk tv..dan main games ...

eddie dewanaga said...

kelisa ni maintain harga...

dulu org ada sibuk dgn 'flowerhorn' juga berharga agak tinggi, tapi lama2 kurang sambutan...

brader besar gua beli koi taruk dalam kolam... dia nak tunggu koi tu jadi naga dan naik loktang agaknya...

senang nanti gua tanya dia...

"beb, lu mana ranting...?"

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

ikan kelisa ni yang idup only kat air jernih kan?yang kat air2 terjun tuh...ikan ape yeh? kelisa la kan?

sis_nita said...

kalo minat, sumerr menjadik..
kan besi kan..

p amik award kat blog akak yerr..

Miss Izah Mohamed said...

salam,
i pn suke je tgk ikan2 lam aquarium tp nk bela nya malas.. hehehe

p/s sile laa jenguk blog i sambil tgk2 aquarium baru i.. ade 10 ekor ikan semuanye.. hihi

besi said...

bro eddie...ranting? u mean political party or what? i still not member any party...belum lagi


my4..banyak jenis ikan dok kat air terjun la...tak dpt nak jawab heheheheh

sis_nita...tq for award...


miss izah...minat ikan jugak ya...ok la tue..

Miss Izah Mohamed said...

aquarium i kt tepi sebelah kanan tu.. bawah nuff tu.. huuhuh
tggu lame skit ye kuar laa

Cik_daya said...

memang cantik...
minat tgk ikan2 berenang ada.. minat nak bela tiada

besi said...

cik_daya...minat tengok je...sama la kito

A a D i I ? said...

aku tader duit nak beli ikan kelisa..
nak beli keta kelisa lagi la aku tak mampu.

hehe.. :p

besi said...

Aadil..heehhe beli kete kelisa leh hutang...jgn risau..

eiza in the house.. said...

ooo..dah agak dah..
kita main painball pulak jom..
bagi ringan badan..hehe

sudah tukar tpt keje ke?

besi said...

eiza...? tukar keje tak de la

LotsOfLove-Pearls said...

LOL pun xleh coz tak minat nak bela..
minat nak nengok ada ar..

hehe...

besi said...

LOL....minat tengok juga? ok la, nanti2 minat bela la tue