June 30, 2009

bintang

meneroka bidang baru
mencuba kepelbagaian dimensi
menerobos benteng benteng ilusi
mengapai haluan pencapaian....
ya Malaysia boleh
bersediakah kita?
soalan yang sukar untuk
dijawab.........
rakyat malaysia adakah anda semua
sudah sedia...?
soalan yang payah utk diberikan jawapannya
tepuk dada tanya selera...
jika seleranya baik.....
selamat, jika tidak.............
tak tau nak tulis apa.........
faham2 sendiri je..................la

11 comments:

eddie dewanaga said...

gua bersedia untuk meminang Lisa walaupun peratusan kadar untuk ditolak cukup besar...

Lisa, abang Eddie janji tak carik aweq lain lagi...!

besi said...

bro eddie....heheheehe semoga berjaya

chik star said...

besi
itu khairul ank ketua kg perlop.
hihi.
kwan sekolah mirul.

besi said...

patut la tak kenal...org perlop rupanya...

vidadarisakura said...

gila payah mau jawab soalan sedia ka nda.hehehe

sis_nita said...

soklan haperr nehh.. aku rasa cam dailog kat pilem transformer lak..

niway.. lisa tu mmg sangat cantikk..

besi said...

vi...tak pe tak jwb pun still number one comel...


sis_nita....hehehehe apa2 je la..
lisa mmg cantik...

afsal_8281 said...

suka aku tgk si lisa surihani ni
cantik in natural beauty dia
tak control2...sempoiii
ala2 kasar suara dia

ok berbalik pd topik
kalo anda sygkan diri anda
anda ptt lebih sygkan negara kita
kalo negara tak aman cmno nak idup??

besi said...

sal...setuju, kita kena sayangkan negara kita....


natural beauty ehhehehe

eiza in the house.. said...

"Selamatla Malaysia Raya
Tanah air ku yg ku cintai"..

betul ker eh lagu nie


- best la lisa tu..cantik n pndai

Yern Ain said...

eh. baizura kahar hilang?