February 18, 2009

exora

proton mpv telah diumumkan.... pihak proton telah memilih
namanya exora....
pihak proton telah membuat pertandingan mencari nama
untuk produk terbaru mereka ini...akhirnya mereka
memilih nama exora.....dan pemenangnya pun telah
diumumkan semalam.........
pada tahun lepas aku pun ada menghantar borang
penyertaan untuk pertandingan ini....
namun malang.....nama yang aku pilih tidak
mendapat perhatian pihak proton...........
proton kejora .......................... nama yg aku submit...tapi
kau tewas ditangan exora

17 comments:

DrSam said...

tengok dari luaran cantik. cuma masih terkilan dengan proton kerana memjadikan rakyat malaysia kelas kedua dengan sikap 'double standard' mereka.

Model yang sama (iswara, wira, waja etc.) yang dieksport ke luar negara lebih berkualiti dari yang dijual dinegara sendiri.

Memang tak patut.

besi said...

dr sam.... knp jadi camtu, proton nie kena berubah la...rakyat malaysia pun client proton gak....
mmg tak patut........

ab geldofg said...

sptutnya ko dpt hadiah satu hati tu....ish2 tk patut btul dia org tu...ni msti ada unsur2 rsuah

besi said...

ab geldofg...aku terima kekalahan dengan rela...rasuah? tak baik tuduh2 bro....hehehehhehe

eliza said...

eh kenapa bukan nama eliza jd pilihan...kan dekat2 suda tu

besi said...

heheheh...aku kalau kete tue nama eliza...mesti terus beli...

eiza in the house.. said...

bunyi seakan2..tp ejaan lain kn2
(kejora-exora)

besi said...

eiza...memang la lain, la..sbb tue kalah

LotsOfLove-Pearls said...

Aku rasa aku pena nak mencadangkan Proton MUTIARA..
Hahaha..

Pearl = Mutiara..
ngeeeeeee..
Kalau Proton amik 'Pearls', Confirm aku beli!
hahha

*Exora chantek jugak..

besi said...

LOL...proton mutiara...tunggu keluaran baru la hehehheh

Y E R N ain said...

kejora? miahahaha..
pas tu guna lgu search sbg soundtrack..

besi said...

yern ain.... itu nama bintang la

Y E R N ain said...

miahaha. ya2. ost dlm zombie kg.pisang jg.. lalala..

besi said...

yern ain..ya la tu...

LotsOfLove-Pearls said...

kena tunggu..
ntah ader ke tak..
huhu..

besi said...

LOL....tungguuuuuuuuu hehhehhe

LotsOfLove-Pearls said...

Setia Menanti..
hehe..