February 13, 2009

tahi lalat

lalat kata bukan dia menyebabkan tahi lalat
manisnya tahi lalat dia
tahi lalat...eeee gabungan dari ayat tahi...(kotor) dan lalat... (kotor gak)
tapi kenapa orang kata tahi lalat jika ada kat tubuh terutamanya
di bahagian yang boleh dilihat seperti awek kat atas tu... boleh
menambah kecunan seseorang.....
tapi kenapa namanya sesuatu yang kotor tahi lalat...
apa kata kita sama2 menukar namanya kepada
suatu nama yang lebih menarik.....
nak tanya sikit betul ker ada tahi lalat dibahagian
muka( terutamanya gadis2 la) akan menambah
keayuan korang....
setuju ker? heheheheheh

19 comments:

vidadarisakura said...

aku ada taik lalat
nda juga ayu!
cis!

eddie dewanaga said...

setuju dgn lu bro...!!

taik lalat itu penyeri dan pemanis, tapi bergantung dgn pembawaan seseorang, kalau tak, seguni make-up pun tak guna!!!

besi said...

vi...ko ayu la..betul2 nie

eddie... betul gak bro...

vidadarisakura said...

cis!
menyindir!
haha

besi said...

vi....betul2 nie puji la comel dan ayu...

eiza in the house.. said...

besi betul kot...mcm lesung pipit gak kan ...huhu..

besi said...

ya la eiza...eiza ada kan tahi lalat

ab geldofg said...

stuju sgt!

besi said...

sgt setuju la...hehehe

eliza said...

aku tiada taik lalat di muka
jd aku nda ayu la kan.

Roslan said...

Kalau awek tahi lalat mcm tu = Ayu..

Kalau balak mcm maner???

Aku dah cek banyak kali dah..

Tahi lalat aku mcm awek tu a...

Yang pasti aku tidak busuk mcm tahi..

DrSam said...

kesian lalat.

besi said...

eliza........ada ke tak de kamu
tetap ayu


lan....kamu tak payah la nak ayu ke apa..itu utk org pompuan je
kalau lelaki biasa2 je la

dr sam.......lalat pun salah gak
hehheehheh

Anonymous said...

di nmkan tahi lalat coz...sesuatu yg buruk & kotor tu...ada jg cantiknya..ada juga gunanyer...

besi said...

Anonymous.....betul3..sape nie
taruk la nama kat bawah...

Anonymous said...

cuba la buat tajuk yg membina sikit..
ni bina badan je .....

besi said...

Anonymous (2)tolong taruk nama kat bawah sebelum komen.....heheheh

Y E R N ain said...

tahi lalat cm ct bru nmpk ayu.
klu cm vida, smpai kiamat pn x ayu..
lalalla~

besi said...

yern ain...vi pun ayu gak