February 10, 2009

seri lagi

chelsea.... seri lagi
keputusan hari minggu lepas
menyebabkan chelsea terperosok
ke tangga 4 liga....
keputusan ini telah menimbulkan
spekulasi bahawa pengurus chelsea
mr scolari akan dipecat dari jawatanya..
hmm, waktu liga sudah masuk
ke pusingan ke 2....
maknanya...liga sudah separuh jalan
kalau pecat sekarang...sempatkah
penggantinya untuk membentuk pasukan
masalah nie.............
chelsea oh chelsea....
kenapa ko seri.......

8 comments:

Ras Raka said...

Yop, Scolari dah kena pecat daaaa..

besi said...

hampeh...takdan sampai satu musim
ingatkan samba di chelsea...
rupa rupanya......sekerat jalan shj

vidadarisakura said...

sebab dia lupa pakai seri mustika ratu.


lalala

eliza said...

ala pasukan sorakan aku tiada itu time.. pasal tu dpt seri ja..

hehehe

LotsOfLove-Pearls said...

kenapa seri..
aku p0wn nak menang..
ngeeeeeee..

DrSam said...

memang peminat Chelsea dari dulu. Pengurus tak apa sangat bertukar ganti, jangan pemain yang sekejap orang tu, sekejap orang ni. haru nanti.

eddie dewanaga said...

bro, gua dpt byk sms mengutuk gua kaw2... adoi, sakit ati woo...

ada yg bilang, abramovich ambik sathianathan ganti scolari, ada yg bilang scolari jadi coach m'sia...

harap2 dpt coach yg sebagus mourinho, dan mintak2 richardo quaresma menepati citarasa gua...!!!

besi said...

vi...hmmm mustika ratu ada lagi ke?

eliza...ya la masa diorang main eliza ada kat ner? lain kali cheer la..k

lol...semua org nak menang

drsam..dpt pengurus baru la..

eddie..mr gus hiddink aku rasa ok kot...