February 4, 2009

kl tower..

dari opis aku dekat je kl tower nie tapi haram tak penah naik... tak tau kat atas sana ada apa... teringgin sgt nak naik..... sapa2 yang penah naik bagi tau la...kat atas tue ada benda baik ke tak? kl tower...tunggu akan ku daki satu hari nanti........

8 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Jom naik sama..
ble tgo per benda atas tue..
hehe..

besi said...

pearls...jom kita naik...

Miss Izah Mohamed said...

nk ikut weh.. hahha
coz i pn lom nek lagik.. huhu

besi said...

ok jom..kita pegi sama2..
hehheehhe...

eiza in the house.. said...

eiza pun na itot leh ...:)

eiza penah naik tahun 1998..masa tu ada rombongan keje ke KL..seronok gak kat atas tu..tp eiza tak masuk pun kat restoran putar dia kat ateh tu..yg eiza igt kat atas tu ade teropong leh tgk seluruh kl :)

kat bwh dia pulak ade tpt tgk wayang pasal langit,bintang bulan tak salah la..dah lupa maklum dah lama tak g..itu maklumat yg sy tau..sekian ..hehe

besi said...

eiza..leh jom ikut sekali..
ok la eiza penah naik..

eliza said...

wahh..bestnya kalau dapat naik sana..

besi said...

eliza..nak ikut ke? jom la