February 5, 2009

officemate yg manja

ini jue... suka bergambar
cun ke?
hari ini aku tak tau nak tulis apa....
kisah budak opis aku....namanya jue...
manja orangnya...single lagi...
kuat mc..... hehehehhe(sakit org pompuan katanya)
gila phone...handset ada 4...
tak tau number dia yang mana satu
pening kepala?
aku kadang2 pelik kenapa org pompuan
suka snap pic...aku la selalunya kena jadi cameramannya
tak dpat upah pun......
rajin la jugak kalau keje...
cekap...tapi kadang2 leka gak...
tak leh kena marah...
kalau kena marah merajuk....
sbb tu org panggil dia manja...
itulah kisah officemate aku.....
p/s nak cite lebih2 takut dia marah

9 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Cun!

Bekenan?

Cepat!!

Kalau terlepas, meranalah lagi..

**Teringat lagu S.M Salim.. huhu..

Miss Izah Mohamed said...

haa shuwit je!
ape lagi..?? dah laa single tu.. hhaha

besi said...

tak de la...
officemate..
aku konservetif sikit..hehehhe

eliza said...

ofismate ko lagi manja dari aku la nampaknya...aiya..

besi said...

eliza... mesti la ko lagi manja..
hehehehe

ab geldofg said...

comelnya.....boleh kasi kt aku ;)

besi said...

ab geldofg...boleh diuruskan
aku leh jadi agen

eddie dewanaga said...

cukup manis dan ayu...

manja kan sifat2 wanita, oklah tu.

Anonymous said...

manja?kambing kat umah aku lagi manja la..sapa2 nak bkenalan nnti aku upload gmbr kambing aku..sila email kat kambingaku@yahoo.com

yang benar,
kurtkudin.