May 21, 2009

cuba

hampir 3 bulan masih belum selesai.........
puncanya 3 ekor katak....
tak pe la.....hari nie mahkamah rayuan
sedang bersidang.........apa2 keputusan pun
semua pihak kena terima..........
kena selesaikan cepat...kalau tak...sia2 je tahun lepas
aku balik mengundi.........
letih la macam nie.........negeri lain semua ada MB yg sah
negeri ku sahaja status MB di ragui..........
selesaikan segera............................
p/s: lepas nie ada mahkamah persekutuan lak?
penat2 la macam nie

13 comments:

eddie dewanaga said...

sang naga telah berpesan, kalah menang belakang cerita, biar lawan segagah garuda...

jangan lari,
jangan sembunyi,
rentap tetap rentap!

besi said...

bro...kami dah berentap masa 8 march hari tue...tak sangka pulak kena rentap kat court pulak sekarang nie....itulah nasib2

a.b geldofg said...

tapi gaji org kerja kt sana masuk je kan?
jadi tk ada MB pun tkpalah
buat pening rkyat je

ciK LyndaWawa igUana said...

adeh..
katak masuk mahkamah ke?
hebat btul kesah katak

DrSam said...

hebat juga penangan si katak ni ye. Nasib baik katak puru, kalau katak bentong pasti sudah masuk kuali jadi hidangan.

sis_nita said...

yerlaa.. tak abeh2 lagikk..
hmmm..

eiza in the house.. said...

eeee katak...sapa bela katak nie..

afsal_8281 said...

susah2 bagi aku je jd MB kat perak..
semua akan sentap mcm aku gak nnti..
nak tak besi??
muahahahha

besi said...

cik lynda..ni katak 2 kaki la

drsam..nak wat camne nama pun katak
camtue la...

sis_nita..lepas nie abeh la

eiza..nie katak 2 kaki, boleh cakapnya....

sal...kalau sal jadi MB aku setuju je....hehehehehe

bro ab...mesti kena ada ketua..macam tue la kerajaan...heheheh

Anonymous said...

kalo terserempak ular dan mb haram zambry kadir, ketuk zambry dulu..

besi said...

bro anon...tak payah la ketuk2 buat biasa2 je...cool...bertindak bila masa perlu je

afsal_8281 said...

bagus besi..
so skang aku lantik ko jd speaker DUN eh...
ko bebas nak buat keputusan apa pun
muahahaha

besi said...

sal....tema kasih MB sal, kerana percaya kat aku....hehehhehe
dah2 jgn berangan marah org nanti...