May 11, 2009

hari minggu

hari minggu yang hambar..........
akibat dari terkena panas....
hari minggu aku,hanya terlantar ditilam sahaja...
kepala pening sangat dan badan panas...
demam la................
hari isnin nie...kira macam 65% dah ok...
cuma kepala pusing2 sikit lagi.....
malas nak pegi klinik.....
malu rasanya demam sikit kena nak makan ubat
aku kalau boleh nak biar antibody aku sendiri
yang lawan demam nie...tapi sengsara la sikit...
kena ajar sikit badan nie...jgn nak manja makan ubat je
kata orang la....
apa2 pun minggu lepas kat negeri aku, diorang cakap
ada sejarah telah berlaku........namun tunggu je la hari nie
mahkamah tinggi kuala lumpur akan wat keputusan..........

22 comments:

Vee Violet said...

Laa ciannye. Nak suruh makan ubat, Vee ni kalau sakit susah makan ubat so nanti mcm ketam mengajar anak berjalan pulakkan? hihihi...
Jaga makan minum k...
=)
Sejarah thingy... yeah, majority rakyat malaysia semua tahu. wait n see la...
=)

LotsOfLove-Pearls said...

sejarah berlaku lagi..
kita nantikan..

u get well soon k..

cian pulak LOL bayangkan besi sakit..
papun.. terus sihat k..

afsal_8281 said...

get weel soon ya..
skang ni musim demam da takleh wat pe dah...

have a gud monday...

besi said...

vee...ya la semua tengah tunggu nie

LOL...sakit sikit je LOL...heeheh


sal...k..tq

eddie dewanaga said...

banyakkan minum air bro...

kalau dapat, kena air kelapa bagus tu... yg ori punya, bukan yg campur2 air gula/ais...

besi said...

bro eddie..air kelapa..kena cari nie..apa2 pun tq bro

Vee Violet said...

Kalau nak lagi cepat baik, makan durian dengan tapai. Confirm berpeluh sakan then baik. hahaha
gurau je besi...
jgn lupa makan ubat kay!
=)

besi said...

vee...petua mana nie..kita kalau teruk sgt rasanya kena panadol je........

afsal_8281 said...

uish kalo makan durian ngan tapai
maunye pengsan nnti Vee...
dua2 panas kan tu kot bukan tambah baik lagi mudarat...
hu3X

pape je la

tp cer cuba try test tgk besi...
mana tau kot btoi2 mujarab!

Vee Violet said...

eh! besi jgn makan betul2 pulak!
Vee gurau jek. memang benda tu lagi bleh buat kite demam.. hihihi

besi said...

sal ngan vee...aku kena panadol je..yg lain2 tak nak la try...heheheh

Vee Violet said...

hahaha... anda lebih memahami badan anda encik besi. kitorg nak dgr berita besi "dah ok" je esok. sape happy if kwn2 sakit kan?
=)

besi said...

vee..ok la..nanti kita pegi klinik

Vee Violet said...

ok.... Vee minta LOL bawakkan besi ek?
=)
balik japgi mandi, makan ubat, rest ok?

besi said...

vee...hehhehehe

DrSam said...

hari minggu yang menduga - gusiku berdenyut seiring denyutan jantung. Waduh....pasrah!

besi said...

dr sam...sakit gigi ke? sabar je la..minggu nie, minggu sakit

a.b geldofg said...

negari ko sgt bnilai sprt namanya juga.



hoiiiii ko lmpu ...nasib baik ko panas..kalau tk dgn ko ko aku kebas

sis_nita said...

test test test..
halloooo.. sihat ke?
lama tak baca blog ni..
ingat lagi ke kat akak yg kiyutt nehh.. huhu!

besi said...

bro ab...apa yg ko marapik nie..?


sis_nita....ok selamat berblog kembali...

A a D i I ? said...

hari minggu? aku sihat.
hari isnin? pun sihat jugak.

alhamdulillah.. =)

vidadarisakura said...

aku paling malas la makan ubat dari dulu kecuali ubat batuk.
haha