August 6, 2009

berlari

berlari menyihatkan badan

video

8 comments:

afsal_8281 said...

dah lama tak berlari
sekali berlaki mmg penat
mcm nak luruh jantung

dulu2 time sekolah
leh dikatakan semua acara lari masuk
menang kalah tu tak kira la kan
hiii3X
selalunye antara rumah sukan 1 2 3 la

tp lari ponteng kelas tak penah

besi said...

sal...berlari bukan suruh berlari macam sukan kat sekolah...berlari anak kata orang...pelan2

eddie dewanaga said...

gua pun dah tak berapa larat nak berlari2 ni, dari fullsize football, kini cuma larat layan futsal je.

dah tua. rokok tak putus.

LotsOfLove-Pearls said...

jadi teruskan berlari..
LOL suka bila berlari sehingga berpeluh-peluh...
rasa puas dan happy..

besi said...

bro eddie...muda lagi tue...


LOL...bagusla awak mmg active lol..
selalu lari kat taman ke?

Joe said...

dah lama tak wat senaman. mau krem segala otot. terkejut!

tapi kalau nak sihat, mmg kena juga la ikut saranan bro ni.

besi said...

bro joe...kena rajin2 senam nie.

afsal_8281 said...

oooo lari2 anak ye
tunggu la nur 'ain da beso sket
leh la lari2 anak ngan anak
hiii3X