August 27, 2009

sahur

kalau waktu sahur makanan
apa yang paling ideal.............
yang ringan dan kenyang........
susah tue................
sahur oh sahur

7 comments:

eddie dewanaga said...

ada rakan sudah memulakan segelas susu dan 2 butir tamar... sepuluh minit sebelum imsak.

gua...?
gua terus tak bangun.

eiza in the house.. said...

makan roti kaya ngan ngan susu besi..mesti sedap =)

selamat berbuka n bersahur..

besi said...

eddie.... sama la...sbb tak bangun tu la nak tau


eiza...gud idea...tue

sis_nita said...

urmmm.. kekadang sahur ni payah nak santap yang berat2..

selalunyerr aku punyerr menu milo panas dengan roti bakar penoh dengan sapuan mentega kacang..

bila masuk kat toaster, aroma bau mentega kacang tu, sangat menyegarkann..

besi said...

sis_nita.....lazat tue...
alamak peanut pun tak de...heheh
camno..

IT'S Me N.a.N.a said...

Heh..nana lain sikit. Nasi mesti wajib, telur dadar, sayur sawi rebus, ikan goreng. Air, milo/teh o/susu..hihiee...

meriahkan sahur nana??

besi said...

nana...bagusla kalau nana selera ada....kata org kalau tengah selera boleh je....