August 20, 2009

pelik tapi benar

aku dapat maklumat mlm tadi lebih tepat pagi tadi pasukan Mkayu kena titik dengan pendatang baru dlm BPL....burnley fc 1-0....... heheheheheh hari nie habis semua budak2 Mkayu kena hina ngan aku.... heheheheheh

16 comments:

afsal_8281 said...

no comment
and really no comment
but still want to comment
hiii3X

besi...
jgn marah rrr
nanti kena jual

IT'S Me N.a.N.a said...

gila bola..
bola gila..
pasal bola ka?hiiee..

**saya dah jadi sengal..

besi said...

sal...komen je tak de halnya

nana...bola nie macam satu hiburan gak...seronok...

eddie dewanaga said...

it was Burnley FC bro... bukan Barnsley.

satu kejutan buat Alex Ferguson, satu keajaiban buat Burnley, menang keatas MU dalam tempoh 41 tahun, kali pertama naik Liga Perdana setelah meringkuk menghuni Division Kedua selama 33 tahun.

besi said...

sorry bro...tq for your info

yoro okino said...

hahahha
nie laa time nak hina dorng
huhuh

besi said...

yoro...supporter mana? kita hina sikit2 je...heheeh

Vee Violet said...

haih.... sigh.... hmmmpphhh.....
='(

besi said...

vee..ala sorry la..kita peminat chelsea...gurau2 bola je nie

LotsOfLove-Pearls said...

memang tak tau apa2 soal nie..

huhu...

besi said...

LOL..ini citer pasal bola ....
biasa2 la sbb liga2 utama dah start balik...camnie la

afsal_8281 said...

sama la LOL
dats y no comment
even da comment pun

thanks besi
u r da best la
mat cool je ko eh

besi said...

sal..hehehhe

sis_nita said...

erk!

urmmmmmm..

huhuhu!

selamat menyambut awal ramadhan wat encik besi dan juga keluarga yerr..

Joe said...

hehe! memang pelik. tapi itulah kebenaran yang kena fan Mkayu telan.

besi said...

sis_nita..selamat menyambut ramadhan...

bro joe..hehehehe ada peluang nak taruk Mkayu...inalah masanya...hehee