November 24, 2009

alza

namanya ALZA cantik.... produk terbaru dari perodua... sasarannya utk golongan yang sudah berkeluarga tapikan kenapa namanya tak ALEZA .....kan senang nak menyebutnya........ tahniah perodua P/s: saja promosi peroduatak dpt apa2 pun

18 comments:

vidadarisakura said...

ailaike!hee

besi said...

vivi comel nak beli ke...

LotsOfLove-Pearls said...

besi,
pagi tadi nampak ALZA nie..
menarik daripada exora.
hehe..

Hisham said...

aku xde family lg la...hehehe

sis_nita said...

mmg smart dari exora..

:)

tapi cc kecik laa. 1.5 jerr.. body besar tu..

minyak mesti kuat ni..

niway mmg model BAIK punyerr dari perodua..

suka kalerr pepel.. cantikk..

eliza said...

yg blum berkeluarga cuma tgk jak la kan..

afsal_8281 said...

kalo nama aleza kan besi
kang tak pasal2 gado laki bini lak

kang laki ckp
"yang, abg nak amik aleza la"

dah bini bising aleza mana lak si laki ni nak amik
huhuhu

besi said...

LOL...rasanya ALZA ngan ExORA ada kelebihan masing2...

bro...nak pakai apa salahnya..

sis_nita...selalunya kereta perodua minyak tak kuat sgt..

eliza...ko ngan bro hisham jwpan sama la...heheheh nak pakai tak salah...

sal....kalau nie jwpan perodua aku leh terima..logik tue...hehehe

eddie dewanaga said...

yang bujang.. ambik myvi.

alza ni cantik tapi ruang barang kecik & third row seat memang sempit gila... tak berbaloi kot.

LotsOfLove-Pearls said...

Ya..
masing2 ada kelebihan..
LOL nengok dari luaran jek.
tak pernah pandu keduanya..

besi said...

bro eddie..tue la kelemahan ALZA..tapi tag diorang kereta juga MPV....hehehe

LOL....tak de hal...mmg begitu

DrSam said...

styling dah cantek cuma cc aje yang cenonit. Panjat Genting sempah semput camni, minyak macam minum air sirap nih.

besi said...

dr sam...tak dapet nak nolongnya
kalau camnie...hehehe

IT'S Me N.a.N.a said...

yer ker cantik? nana nie mmg tak tahu...=p

afsal_8281 said...

besi
aku ckp bg pihak aku jek
sbb aku agak fobia ngan nama2 gegirl yg kuar dr mulut laki aku
kekekeke

tp kalo perodua pun sealiran fikiran ngan aku tu kira ok la kan

besi said...

nana...sekarang usahawan...pakai honda la...kan2

sal....ehheheheh risau ke? kalau laki sebut nama gurl lain...kalau dia sebut nama ROSAMAH? tak risau

afsal_8281 said...

ROSAMAH??
siapa dia?
majistret?
doktor?
lawyer?

kalo rosamah lagi aku takut besi
kang di c4 kan laki aku
gen2 aku tak pasal2
hikhikhik

besi said...

sal...hehehhe