November 23, 2009

sekolah cuti

hari isnin tak nak cerita tentang chelsea...sbb hebat sgt rasanya semua org dah tahu...hehehhehe next weeks baru lawan yg sebanarnya Arsenal........tunggu dan lihat saja... cuti sekolah start... hari minggu masa bulan december nanti penuh dgn jemputan kahwin.. kalau tak pergi segan pulak...semuanya kawan2.......... selamat bercuti sekolah kepada budak2 sekolah dan cikgu- cikgi semua...seronok la hangpa sbb cuti lama... selamat bercuti >>>>>>>>>>> p/s:lepas nie byk la budak2 lepak kat shopping complex...

13 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

besi,
zaman sekolah dulu mesti best.
boleh cuti panjang giler.
tak ingat dunia bila dah nak cuti..
semua pakaian sekolah pun hilang ntah ke mana..

tak sabar nak balik Christmas nanti..
hehe..

eddie dewanaga said...

..dan selamat menyambut Aidiladha bro, lu balik kampung, tak..???

besi said...

LOL...nama pun budak2 seronok masa cuti.. heheheeh..balik raya krismas nanti lama ke cuti?

bro...entry raya haji cadang nak wat esok lusa...insyallah balik..dah apply cuti nie

sis_nita said...

chelsea...? aaaa.. dahhh.. dah tau dahhh.. :P

salam raye aji..

ko tak korban ke tahun ni..?

besi said...

sis_nita...tahun nie tak la...
tak pe la sis tahun depan cuba wat lak....

dah lama tak korban nie..

eliza said...

selamat bercuti..

besi ko plak bila mo edar kad jemputan..jemputan kahwin..hehe

misz benida said...

skolah dh cti..
tpi ujan bila nk cti ni??

besi said...

eliza........tak sampai seru lagi
heheheheh

misz benida....hujan kita dah jangka...setiap hujung tahun biasanya hujan berterusan...
biasa la tu..khalatustiwa

Hisham Sheikh said...

bro...aku arsenal...hahahha,,kite tgk k

Hisham Sheikh said...

bro...aku arsenal...hahahha,,kite tgk k

besi said...

bro hisham...hehehe gud luck
tak nak cakap apa2 dah...

IT'S Me N.a.N.a said...

besi, nana rindu sgt nak sekolah balik. Tp, yg best biler time cuti nana tolong mak buat kuih bahulu+kerepek pisang dan ubi. Cari kayu coz nak bakar bahulu. Nana teringat pula masa zaman2 kesusahan dulu..tp, semua tue nana dah lalui dengan kuat. Syukur..tp, rase nya bdk2 sekarang biler time cuti confirm2 melepak, pegi cc, pegi holiday..kan? kan? hhihee...nana bangga jadi org susah dulu. :')

afsal_8281 said...

cuti sekolah gak ada acara
potong!

majlis bersunat la tu