November 30, 2009

selamat

selepas mengharungi highway plus dengan jayanya semalam...ditambah dengan tido lewat (tgk bola) hari ini terasa amat lemah sekali, selamat bertugas semula kepada yang bertugas.. selamat belajar semula kepada yg sedang belajar selamat la semuanya.. heheheeh chelsea menang 3-0 sahaja games yg menarik dan menghiburkan (rasa aku utk penyokong2 chelsea je kot) selamat...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

10 comments:

Hisham said...

salam aidiladha n slmt bertugas...aku je yg cuti ni...tk cre bro

besi said...

bro...apa cer arsenal tewas ...'
tak pe cuba lagi masa pusingan kedua...

selamat berehat.....

DrSam said...

Hoooraayy Chelsea!

besi said...

dr sam...ya..dr sam sudah kena sindrom blues

IT'S Me N.a.N.a said...

Besi..selamat kembali berkerja.Dah lunch? nana pun penat sgt..dah 2 hari berturut2 pergi kesana kesini..tp, tak per. kiter boleh rehat malam nanti..hihie..

besi said...

nana...dah lunch dah..
ya nana betul tue...mlm nie tido puas2....

seronok nana cuti panjang ya

eddie dewanaga said...

senyum sahaja, gua tak mampu berkata apa-apa...

besi said...

bro ...heheheh letih nie..lepas tu gua terlajak tgk real lwn ngan barca...tapi tak abis la..ngantok

afsal_8281 said...

aik
nape komen aku tak appear lak eh
sumting wrong ke?

besi said...

sal...ok je