July 29, 2009

cantik

suka tengok gamabr2 yang cantik

16 comments:

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

haah cantik la...yang paling atas tu cantik die ade banyak wo....cube spesifikkan...

lelaki..memang suke yang cantik :P

besi said...

mya..cantik ..itu je

eiza in the house.. said...

"cantik...ko buat ku tertarik.."

amboi2 tak abis2 lagi ngan baizura kaha dia..huhu..

janji ekau bahagia udah la bro =)

besi said...

eiza...hehehehe

Joe said...

mata lelaki memang suka yang cantik2 tapi cantik tak bererti pada wanita saja. keindahan alam pun banyak yang cantik2 juga.

betul tak bro?

besi said...

joe...saya sangat bersetuju..
betul tue...

eddie dewanaga said...

yg atas sekali itu bukan saja cantik, dia indah dari sudut fizikal dan moga2 mentalnya sekali.

sis_nita said...

huhu!

mmg ko suka yang cecantik..

wanita pon suka gak tgk yang cecantik..

saperr yang tak suka cantik..?

sumerr suka.. kan Besi kan..

Yern Ain said...

gmbr megan fox x termasuk. haha.

afsal_8281 said...

tambah2 gambar yg atas sekali tu kan besi
mmg cantik...tu ms dia berlakon cite cinta medik kan

besi said...

bro eddie...mental dia pasti la...ok kot..


sis_nita...ala normal alam

yern ain....megan fox..hehehe tak minat sgt.

sal...ya...cantik

afsal_8281 said...

emmm kalo aku secantik itu...

besi said...

sal...cantik....

afsal_8281 said...

besi...
ptg smlm tgk cite manjalara
tup2 keluar la si baizura neh

emmm dia mmg cantik la
ptt la ko minat sgt kat dia

besi said...

sal..tak tgk tv la ptg semalam...
mmg cantik kan...heheheh

afsal_8281 said...

a'ah
leh dikatakan gorgeous

plg suka tgk dia berlakon dlm cinta medik la
so sweet couple ngan zizan yg sengal