July 14, 2009

MU

kat MU hari ini ada pertandingan satu lawan satu
siapa yang menang....masih belum pasti lagi..
kedua dua pihak masing2 mendakwa mempunyai
peluang untuk menang..........
malam nanti kita sama2 lihat siapa yang kena....
menurut referee(spr) kali ini pertandingannya
begitu tertib....sehinggakan tiada satu pun laporan
polis yang dibuat....berbanding PRK yg sebelum ini...
tahniah kepada kedua2 pihak yang bertanding....
REFERENCE:
1.MU.....manek urai
2.SPR......suruhanjaya pilihan raya
3.PRK.....pilihan raya kecil

9 comments:

afsal_8281 said...

teringat ucapan KP pg smlm
dia dok ckp gak kt Kelatan org dok sebut MU..MU
dia ingatkan Manchester United
hakikatnye Manek Urai...
hak3X...

kita tunggu je keputusannye ye

eddie dewanaga said...

yang benar akan terus menegakkan kebenaran, yang alpa akan terus terusan lupa...

besi said...

sal...sama2 kita tunggu mlm nie..


eddie...dengan syarat masing2 menunjukkan kematangan...itu yg penting...

afsal_8281 said...

sapa pun yg menang
haruslah jalankan t/jwb
yg telah diamanahkan

jgn dah menang lupa lak
janji2 manis tu

sis_nita said...

aaaa..
kita tengok lerrr..
jambatan akan terbina atau tak..

besi said...

sal...janji manis memang seronok, tapi rasanya kena tunaikan..sbb satu malaya dah tau nie....

sis_nita...dapat jambatan baru la nampaknya..org2 MU

Joe said...

KJ kalah daa..

KJ = kontraktor jambatan :P

afsal_8281 said...

da dpt keputusan kan
so pihak yg menang tu
apa lagi....jalankan
tanggungjawab kalian pula ye

besi said...

joe...diorang kalah...tapi semua ckp moral dah menang....


sal...kemenangan itu amanah...