October 15, 2009

khas

parti politik terbesar melayu sedang mengadakan mesyuarat agung khas.. baca semua paper hampir separuh isinya tentang perhimpunan agung khas tersebut.... ucapan dan harapan pemimpin2 utama parti tersebut terhadap perjuangan cabaran mendatang yg harus ditempuhi....... aku sebagai rakyat biasa yg bukan menganggotai mana2 parti suka la jugak dengar cabaran dan wawasan pemimpin2 tersebut........... semuanya hebat2 belaka.......... semoga semuanya baik2 la hendaknya.... HARAPAN...tue p/s: wahdatul fikr wahdatul qalb wahdatul amal wahdatul hadaf siapa tahu maknanya..........? bagi tau la kepada org yg tak tau nie

9 comments:

IT'S Me N.a.N.a said...

JANGAN LAH MAHU MENJADI..

**Alamak besi..tadi masa nana tgh nak taip nie Boss tanya something. Dan ayat kat atas tue tak dapat nak teruskan..lupa sudah..apa2 pun semoga semua akan berjalan dgn aman..

besi said...

nana...nasib baik boss tak marah sbb main blog....masa office hour...

aman la hendaknya aminnnnnnnnn

eddie dewanaga said...

patut la kat tv asyik cerita pasal ni je... seorang rakan yg kerap jadi perwakilan kesana biasanya akan menitipkan beberapa cenderahati pada gua setiap kali ada acara ini...

biasanya terubuk masin sarawak, kerepek ubi pedas dan selalunya mug yg ada logo parti... gua bikin ashtray je.

besi said...

bro...dpt gak cenderahati...k la tu

Bella Vee said...

Hi Besi,
Vee ni politik kureng sikit...
:)
4 rukun UMNO...
Wahdatul fikr (kesatuan minda), wahdatul qalb (kesatuan hati), wahdatul amal (kesatuan amal) dan wahdatul hadaf (kesatuan matlamat).

besi said...

hai vee......
ic...kesatuan hmmmm faham2
tq vee

DrSam said...

nasib baik ada astro...

sis_nita said...

urmm..

tak tau laks apa maknanyerr tu..

harapanmu harapan ku jua bro..

besi said...

dr sam....maksudnya? ehheheheh


sis_nita...ke harapan baru rakyat malaysia