October 13, 2009

setia

usianya sudah melebihi 10 tahun.............. tak pandang jenis lain... tak tau kenapa......... p/s: lupa lak...kelmarin BN berjaya mengekalkan kerusi dun bagan pinang dgn majoriti lebih besar.. peramal2 politik masih tertanya2 arah tuju utk PRU 13 akan datang..? maknanya...tak leh ramal la kena tunggu dan lihat... heheheheheh

12 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Besi,
saper ker insan yg berbaju biru itu..?
Hehehe..

Miss Izah Mohamed said...

wah2.. motor kesayangan ke tu.. ehhhe
bagus2.. jgn ckp nk beli motor lain..
merajuk dia t.. :)

sis_nita said...

bagus tu..

setia pada yg satu..

jaga leklok yerr..

besi said...

LOL...itu bangla cuci motor? ...nak berkenalan ke...heheheh


miss izah...dia sebenarnya tak penah susahkan aku lagi..maknanya tak de la rosak yg teruk...
merajuk? kalau rosak teruk tak tau la...


sis_nita...heheheh..benda je nie

eddie dewanaga said...

jaga elok2... senang dia, senanglah kita nak pi keja pepagi...!!

besi said...

bro hehehehheh..mmg senang cilok2 nie

miEz haNeM said...

BesI:)

moToR Tu..
dUlU AYAH mIeZ SELALU bawak KAMI ADIK BrAdIk NAIK MotO tU..:)



Thanks tau INGATKAN saya tTG mOtOr tU:)

sgt HARGAI komen2 kamu:)


BN??? dEPA DAPAT uNdI..KITA DAPAT pe ek?? HAHAH:)

besi said...

miez.. moto nie mmg tahan lasak...
BN dpt undi kita dpt apa? mana la
kita tau...soalan susah tue

DrSam said...

selagi boleh digunakan dan memenuhi keperluan, tak apa...

besi said...

dr sam...betul tu

IT'S Me N.a.N.a said...

hahahaa...bangla cuci motor?? jahat besi nie..sian lol..kih..kih..


abah nana pakai motor suzuki dia tue dah dekat 18 tahun taw..hihiee..rosak juga. Tue pun sebab tayar pecah atar jatuh motor..huhuh..
nana tak malu naik motor dah sekarang..=)

besi said...

nana...betul la tue mmg bangla..
sbb kita hantar kedai cuci moto...

tapi naik moto kena lebih lagi berhati2....sbb ianya kenderaan
berenjin yg paling kecik...kena langgar teruk dia langgar org pun teruk.....tu la kena extra berhati2