October 9, 2009

klasik

suka tgk bangunan2 lama nampak kukuh dan menarik je... bangunan lama diipoh

12 comments:

Miss Izah Mohamed said...

nice building..
bangunan pe ni ek...
cm pnh tgk.. erkkk

eddie dewanaga said...

patut dipelihara selalu... sejarah beb.

besi said...

miss izah...itu stesen keretapi ipoh dengan dewan lama ipoh...
mmg la penah tgk.. sbb pic nie penah tunjuk kat blog nie dulu
hehehehe


bro...tunjuk pic2 bangunan lama sekitar jb....leh tak? sbb jb mmg jarang pegi la...baru 2 kali je

IT'S Me N.a.N.a said...

bagus nya. biarkan semua banggunan2 dan barang2 lama dijadikan iktibar dan peringatan buat kita semua..

besi said...

nana...barang2 lama cantik utk dilihat...peringatkan utk kita? hmmmmm camne ya...

Yern Ain said...

bangunan kampus ktrg dr tahun 1928. zaman belanda lg. huh.tunggu runtuh je.

besi said...

yern ain....ya ke? sbb nak runtuh tak diservis dengan baik kot...
snap la satu pic...nak tgk

sis_nita said...

teringat masjid yang tak hancur masa berlakunyerr tsunami di banda aceh..

yoro okino said...

aku pon suke tengok
tapi klu yg usang sngat tu
xcantik laa plak..
kena laa ader yg jaga..
baru leh jadi bahan sejarah!!!huhuh

besi said...

sis_nita...kena pegi aceh la kalau nak tgk masjid tu..


yoro....iya la kena jaga

IT'S Me N.a.N.a said...

Tanda peringatan buat kita yang sering melupakan zaman-zaman nenek moyang kita. Kerana, setiap banggunan ada sejarah tresendiri. Yang pastikan buatkan kita teruja utk tahu..

besi said...

nana..ic...bagusla nana..nie