January 5, 2010

layang layang

layang layang perlu angin untuk megah diangkasa layang layang perlu org mengawalnya untuk megah diangkasa layang layang perlu seimbang untuk megah diangkasa layang layang perlu warna untuk megah diangkasa layang layang perlu lapang untuk megah diangkasa layang layang tidak mampu terbang sendiri menakluk angkasa.....knp? jgn jadi layang layang

7 comments:

Vee Violet said...

Vee suka main layang2 masa kecik dulu. Ambil paper, lidi and nasi, buat sendiri...
Semestinya kna ada benang...
Yes, jgn jadi layang2. Tak kuat pendirian, ditiup angin, terbang tinggi... angin takde jatuh merudum... silap hari bulan tersangkut di pokok, cedera parah...

besi said...

vee...kagum ngan vee...sbb pandai wat layang2 sendiri m..
dulu2 wat sendiri gak....tapi susah sgt nak naik.......

kadang2 seronok menjadi layang
sbb megah diangkasa ramai melihatnya...tapi terpaksa menggunakan org lain...itu yg kurang bagus........

Vee Violet said...

=) vee masa kecil dulu dr kampung. so, byk buat benda yg budak bandar tak pandai.
mak ayah dah ajar berdikari...=)

besi said...

vee...ilmu tu, nanti boleh vee ajar anak2 vee lak...tul kan..

misz benida said...

hbis tu nk jdik ape??nti aku buat lyg2 berenjin..bru hebat..haha

miEz haNeM said...

da ditag!!
secara sengaja oleh cik gula2;;)
sila jawab ngan comel dan menawan:) tQ!

besi said...

misz benida...awak kan bakal engeniar buat la...satu. boleh?

cik gula2....tag, ok