January 4, 2010

sekolah

hari ni...dikebanyakan negeri (kecuali kedah, kelantan, dan terengganu sek dibuka semalam) sekolah dah dibuka semula... kepada pelajar dan murid2 semua selamat kembali ke sekolah dan tak lupa juga kepada cikgu -cikgi selamat mengajar... selamat bertugas semula kat opis....hampir lengang mak bapak semua ambil cuti sbb anak nak sekolah... aku kecik2 dulu...pegi sendiri je bagi je duit yuran bayar, bayar sendiri je la... manja kot budak2 sekarang... p/s: penting juga nie...Mkayu kena ngan leed dlm fa cup...heheheehhe

6 comments:

misz benida said...

wahhh..ko kcik2 dh pndai bdikari..aku pndai mkn kari je...hehehe
tpi dak2 skrng mmg mnja..kdg2,slh ibubapa jgk.

besi said...

misz benida....makan kari...hehehehe, bukanya susah pun....tapi ada juga yg cikgu suruh mak bapak datang...

Vee Violet said...

MU... T_T ...

Waahh.. besi sangat berdikari...
Vee pulak... urmmm... tak ingat sangat hihih... tp rasanya mak hantar jugak kot... hihihi...

besi said...

vee.....jgn marah k,,,, vee penyokong mu yg sempoi...

dulu2 sekolah kat kampung senang
kereta tak banyak...tak bahaya sgt
sbb tue pegi sendiri je

Vee Violet said...

Besi, Vee google search tadi pasal Shafaq (besi ade post entry pasal shafaq kan) ... There, Vee add on sikit. Hihihi. Fyi...
Syafaq-syafaq atau mega-mega yaitu 3 : Merah , dan Kuning dan Putih . Mega Merah yaitu Maghrib dan Mega Kuning dan Mega Putih yaitu 'Isya . Dan disunahkan menta'khirkan Sholat 'Isya hingga hilang Syafaq atau Mega Kuning dan Mega Putih .

besi said...

vee ........tq gud info