January 7, 2010

ngeri

seluruh negara gempar seorang pemuda telah melakukan satu pembunuhan kejam... mangsanya adalah ahli keluarga sendiri... apakah pemuda itu sedar atau tidak dosa yang ia lakukan.....sbb jika difikir dengan waras adakah sanggup seseorang itu memenggal kepala bapanya sendiri? entahla......mungkin penyakit mental ... dan lebih malang dia sendiri tidak menyedari bahawa dia ada penyakit itu.... betul la kata orang...kadang2 manusia itu lupa bahawa dia tue manusia.........

7 comments:

kuntumz said...

yob, kesimpulannya rajin2 lah jump doc utk cek thap kesihatan mental anda..supaya hidup anda tdk diselubungi mISTERI..hehhehe

besi said...

yob? sape tue.....hehehehe
sama2 la kita pegi check k..

Vee Violet said...

Hello besi...
Astaghfirullah hal'azim...
Inilah motif Vee letak entry 'Sakit Mental Tanpa Sedar' tu. Banyak orang tak sedar yg diri menerima tekanan dari pelbagai aspek. Mungkin dari kerja, kawan, situasi, cinta, keluarga.
Sebenarnya peranan agama pun memainkan peranan penting. Kalau keimanan dan kesabaran di dada kuat, benda ni takkan jadi.

misz benida said...

adkh ini kesah bnr??mcm dlm muvi lak..die trikut2 pngroh cter kot..bhya minda ank2 skrg..hehe

besi said...

vee...itulah...pelik dgn tingkah laku manusia sekarang...setuju dgn entry vee semalam tue...


misz benida....tak baca paper ke? cerita benar nie...kecoh dlm berita tv dan surat khabar....mmg bahaya ....

IT'S Me N.a.N.a said...

sedih sgt nana dgr pasal nie besi..uwaaa...pas tue siap tanam lagi kepala abah dier kat kubur..pakah itu???? kiamat makin hampir... :'(

besi said...

nana.... payah nak cakap sekarang nie...
org dah semakin lupa....