January 6, 2010

tag dari cik gula2

kena tag ngan cik gula2 nak jwab nie.... 1. adakah anda rasa anda hot? heehehe tak.... 2.upload gambar kegemaran anda. 3. cerita pasal gambar gambar ini diambil semasa pegi jb. sebab pergi kenduri kawan kahwin(liyana) oleh kerana...dah lama tak jumpa... so masa inilah kami leh jumpa balik. lagi pun inilah first time pegi jb... heheheheh 4.bila terakhir makan pizza rasanya 2 minggu lepas...tapi kat opis je....org belanja makan je 5. lagu terahkir anda dengar trouble is friend....LENKA 6. apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini? kat opis ....so ..sambil wat keje la 7.selain nama sendiri anda dipanggil nama apa? 1.yob 2.iwan itu je kot.... terus ke soalan yg terahkir sbb soalan2 sebelum itu...tak tau nak letak siapa 8. 5 tentang org yg mengtag anda? 1. cantik dan comel orangya 2. peguam....pendakwaraya 3. lulusan UIA 4. suka memancing dan menulis 5. sanggup berkorban utk org lain....... ok ke cik gula2..............

7 comments:

miEz haNeM said...

besi:)

thank you..
so mucchhhhhhhhh...

yg awak tulis ttg saya tu..banyak yg betul la:)
saya gerenti..awak seorang pemerhati yg baik:)


thanks..

ti senang2 saya lak jawab tag dari kamu ya:)

besi said...

cik gula2.....ok, have nice day

Vee Violet said...

wah wah wah...
cik gula yg sweet mcm gula... =)
besi, gambar tue mesti bagi besi ada sentimental value kan?
=)

kuntumz said...

oo abg besi...nmpknya begitu aktif dgn blog yerk..
abg besi knp ko letak gmbo tu??adakah kerana dlm gambo tu der kawan baik ko-namanya SI FARID dan SI MAZ?

besi said...

vee....pic tue dpt jumpa kwn2 lama
sbb masing tak jumpa....sentimental? tak de kot...
happy je........


kuntumz....ko tak pegi jb masa liyana kahwin kan...kalau tak aku letak gambor ko sekali....

misz benida said...

hurrmmmmmmmm.....aku nk repot kt bos ko..haha

besi said...

misz benida.....dia nie kan, ish ish ish camno nak cakap...nak kena ketuk sikit kot....hehehehheehh