April 14, 2009

akta komunikasi & multimedia

menteri penerangan yang baru
ingin mengadakan seminar kepada
blogger2 bahawa semua yang
mereka tulis adalah termaktub
didalam akta komunikasi dan multimedia
maknanya setiap tulisan mestilah
ditanggungjawabkan kepada penulis
dan mesti mematuhi had undang2
yang telah termaktub........
so para blogger semua .....
mestilah menulis dengan rasa Bold
penuh tanggungjawab.....dan
saksama.............
ambil tag line bernama
sebenar & semasa.....
p/s jangan tulis bukan2 nanti kena tangkap

16 comments:

eiza in the house.. said...

nampaknya..kene edit tul2 penulisan kita..supaya tak terslh tafsir..

sudah tgk itu hantu?

besi said...

hantu..........
hehehe cian kambing tue
kejam betul

eliza said...

aku taip jak..x tulis..hehe

LotsOfLove-Pearls said...

takutnya..
kang xpasal-pasal kita masuk KOSMO..
huhu..

tau batas penulisan, selamat jer..

so, jgn tulih lebey2 k..
kita terikat hooooo..

sis_nita said...

hmm.. ok gak kalo aderr camni.. dah tak leh ceroboh hak privacy org len.. hmm..

besi said...

eliza....ya la tuee taip je tapi tak tulis...bagusla

LoL...kita rasa penulisan awk semuanya baik2 je.......jgn takut

sis_nita...jgn risau...semuanya masih terkawal...

ain si kacak said...

kena be extra careful selepas ni..
tak boleh terang2 condemn orang lain..

besi said...

ain..hehehe bolh condemn org tapi pelan2 itu je...hehehhe

A a D i I ? said...

aku sama cam eliza.
aku taip tak tulis.
kan eliza?

kakaka!

besi said...

Aadil...iyo la tue..buat la selalu
heheheh

shi3la said...

huhuuu jgn ban blog haku udahh..

besi said...

shiela...tiada sapa nak ban siapa la...apa la akak nie...cool je

eddie dewanaga said...

buat semua kawan2 blogger,

tulis guna rasional, bukan emosional!

besi said...

bro eddie...betul tu gua setuju....

Y E R N ain said...

slalunya yg kena band2 ni mesti ahli poliTIKUS.

besi said...

yern ain...nasib baik kita semua manusia..bukan poliTIKUS kalau tak abis kena ban jugak........