April 8, 2009

dua satu..........

semua orang dah tau....
keputusan rasminya
2- 1
tahniah kepada mereka mereka
yang menang..........
ingat tanggungjawab anda sebagai
wakil dikawasan yang telah anda menangi...
kepada pihak yang kalah yang sudah sudah la....
fokus kepada masalah ekonomi sekarang.........
suasana perjalanan pilihanraya negara kita
boleh dikatakan aman....ada insiden2 kecil
boleh la kita dimaafkan....tapi semua
orang kena berdisplin....selepas nie...
p/s..semalam ada rusuhan...tapi bukan pasal
politik, tapi pasal bola sepak....

11 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

xsuka rusuhan..
sampai bakar keta polis tue..
takut..

pemimpin sila jalankan tanggungjwb anda.

rakyat dah memilih anda..

hehe..

sis_nita said...

penah tgk selangor lawan bola.. ngan satu negeri tu.. final lagikk.. selangor menang..

yang sedihnyerr masa akak lek, kena baling ngan botol plastik.. penyokong negeri yang kalah tu tak pueh ati lerr kanss..

akak tak baling lek.. akak cuma kata.. patut lerr kalah.. penyokong suka buang sampah merata-rata..

hehehe!

sis_nita said...

rasa2nyerr komen akak larikk dari tajuk entri ko kanss.. huhu!

besi said...

LoL......... itu rusuhan pasal bola sepak...bukan pasal politik...
politik kita masih dlm keadaan ok lagi........


sis_nita...heheheh kalau tgk bola baling membaling mmg jadi tabiat penyokong malaysia... sabar je akak
nanti kalau tgk bola jgn duduk kat sempadan penyokong lawan...dok jauh sikit....

shi3la said...

ehh haku soka lagu yuna tuhh..lirik diyer pon bestt...hhalamakkkk haku kuar tajuk la plakk...lalalala

besi said...

shila.......yuna heheheh bulannnnnnnnnn utk kak shila heheheheh

Y E R N ain said...

i wanna see Najib runs country.
n hw's the oppisiton look like aftr a while under Najib.
Just gv him times.

besi said...

yern ain...ya la sama2 kita tunggu'
kita semua berdoa agar dapat hasil yang baik utk rakyat jelata...itu je

eddie dewanaga said...

budak2 bola malaya ni tak reti la gua nak ikut...

menang bertumbuk,
kalah pun bertumbuk...

malas gua nak fikir, yg penting chelsea menang!!

eiza in the house.. said...

hai..lalala..tumpang tgk bola..tumpang skodeng politik..ohh bulannn...hehe

besi said...

bro eddie.....itu la hebat dengan kontroversi je...bola sepak kita nie


eiza...layan je........